Gå til innhold

Heroes Volume Four; "Fugitives". [SISTE episode 27.april, An Invisible Thread]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er som det pleier. Folk blir tatt, rømmer, dør, dør ikke allikavæl, blir slemme, blir snille, blir slemme igjen, men kanskje snille av og til, mister krefter, får krefter, noen gamle kommer tilbake, noen nye kommer og går, etc..

Artig å se en ny episode igjen, dah!

Morsomt at Peter får høstet seg noen krefter også.

:)

Lenke til kommentar

Likte egentlig episoden, men enig i at ting gikk så fort i svingene her og der at det trakk ned. Det jeg likte veldig var at folk prøvde å leve vanlige liv med kreftene sine(bortsett fra Hiro på en måte da). Litt enklere plot og mer greiere plot enn å prøve å gjøre alt ting helt awsome og future travel here and there.

 

Synes også den raske tilbakekomsten av Sylar, heller kunne vært en tregere tilbakekomst. Ala at han begynte å jobbe for Nathan(dette vil jeg si kan være en stor mulighet kan skje), evt. fikk en ond partner, ikke noe ny HRG.

 

Å snakk om HRG, er det bare jeg som er lei av at han er på begge sider i hver eneste konflikt? Zeljko Ivanek var uansett tøff som The Hunter, fyren har å spille enten jaktere, maktfulle eller advokater. Ikke rart han vant Emmy for sin rolle på Damages som Ray Fiske.

Lenke til kommentar

Dette var bra saker! Deilig med Heroes igjen nå, altså. Det skjedde jo forferdelig mye i denne episoden, og jeg begynner virkelig å bli leia av faren til Claire sin tro om å redde henne.

 

Jaja, nå er det mye bra i vente. Deilig at Sylar er Sylar...

 

The Hunter er forøvrig en kul karakter, liker det at han bare går rundt og er tøff mot alle...

Lenke til kommentar

Hmm, jeg tror jeg likte episoden. Hvertfall slutten var utrolig spennende. Som sagt, ikke så spennende at Peter holder på å falle ut, for han kan jo fly uansett. Og Claire regenereres, så hun overlever jo. Men er mer spennende med alle de andre, Hiro, HRG, Parkman, Suresh osv.

Ellers så var det helt rått når Sylar tok hele gjengen som kom for å ta ham. Fabelaktig, han fortsetter å være en av de beste karakterene. Noen ganger hater jeg han, andre ganger sitter jeg og heier på han. :)

Likte også godt at "alle" ble fanget i denne episoden. Fryktet en stund at det skulle bli brukt mange episoder på å få tak i dem.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke hvordan Nathan sin karakter utvikler seg

Ettersom jeg synest han begynner å minne mer og mer om Hitler.

Selv om han har evner selv ,samlerallikevel inn de med krefter for å "sende dem vekk".

akkurat slik som Hitler gjorde under andre verdenskrig...

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Jeg liker ikke hvordan Nathan sin karakter utvikler seg

Ettersom jeg synest han begynner å minne mer og mer om Hitler.

Selv om han har evner selv ,samlerallikevel inn de med krefter for å "sende dem vekk".

akkurat slik som Hitler gjorde under andre verdenskrig...

på den ene siden har du rett, men tenk over dette da.

han er den karakteren som har vinglet minst egentlig, han har sakte men sikkert arbeidet seg mot den han er nå, noe so mer mye bedre enn å gå fra å være snill til slem 5 ganger og miste krefter og få, for å være ærlig, er jeg forvirra.

 

men som sagt før her, skjønner heller ikke hvorfor det var så intenst at han holdt på å falle ut, faktisk når man tenker seg om kan han fly ut, og holde igjen flyet, hvis han er sterk nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...