Gå til innhold

Heroes Volume Four; "Fugitives". [SISTE episode 27.april, An Invisible Thread]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nathan har da aldri dødd før?

Har han ikke? Jeg husker uansett at de brukte blodet til Clare og da var han helt fin... Nei vent, jeg tenkte på episode, 34 "Powerless" (siste episode i sesong 2), der han blir skutt to ganger i brystet. Men han overlever vel kanskje det?

De brukte vel blodet til Clare for å helbrede brannskaden i ansiktet til Nathan, som han fikk da Peter eksploderte.

Lenke til kommentar

Har han ikke? Jeg husker uansett at de brukte blodet til Clare og da var han helt fin... Nei vent, jeg tenkte på episode, 34 "Powerless" (siste episode i sesong 2), der han blir skutt to ganger i brystet. Men han overlever vel kanskje det?

De brukte vel blodet til Clare for å helbrede brannskaden i ansiktet til Nathan, som han fikk da Peter eksploderte.

Nei og nei.

Da han ble skutt overlevde han på et uforklart, mirakuløst vis.

Andre gangen var det Adam sitt blod.

Lenke til kommentar

Nei og nei.

Da han ble skutt overlevde han på et uforklart, mirakuløst vis.

Andre gangen var det Adam sitt blod.

Men Adam sitt blod har no samme effekt som Claire sitt.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller har serienv fått halvert buskjettet sitt? Er så ufattelig mange "effekter" som er blitt kuttet ut! Sånn som å se at Sylar skifter ansikt? Det får vi ikke se så ofte. Siste episode "snudde han seg bort". Fighten til di 3 da? På sesong 1 fikk vi heftige effekter.. Men nå? Nei alt er kuttet ut.

Virker som det er sånn me fleste serier for tiden.. Lost er tabbe, heroes er tabbe, stargate ble ribbet osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...