Obi von Knobi Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Han sa jo "You didn't think I'd take that one" elns. altså bare en. Det var det jeg visste, Tracy kunne bli til vann også. Endret 28. april 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det var det jeg visste, Tracy kunne bli til vann også.Husk at det nødvendigvis ikke er den samme personen. De var trillinger og vi har bare møtt to av dem vet du. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Noe jeg elsket med denne episoden var åpenheten til Nathan, da han for eksempel begynte å fly for å vise at han var en av dem. Jeg var slik: "FUCKING FINALLY" Forresten, var det andre som la merke til skyggen til kameraet rett etter at Gabriel, Nathan og Peter hadde slåss? Endret 28. april 2009 av LanSi Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Han sa jo "You didn't think I'd take that one" elns. altså bare en. Det var det jeg visste, Tracy kunne bli til vann også. Skuffende. Trudde han fikk alle jeg, men neida Lenke til kommentar
Colinex Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Det er jo åpenbart hadde Peter tatt alle kreftene hans hadde han jo sårene i ansikte hans heala. Og blir litt skeptisk på Angela hun sier at hun vil bli et bedre mennske osv så gjør hun dette mot hele familien (forandre Sylar til Nathan). Endret 28. april 2009 av Colinex Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ganske skuffende sesongslutt. De kunne jo i hvertfall ha vist slåsskampen, og ikke bare lukket døra... Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hm... Klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg synes om Heroes... Konseptet er genialt, men jeg savner virkelig sterke karakterer på den gode siden. Disse er generelt kjipe typer samtidig som de enten er svake eller dumme. De fleste endrer dessuten personlighet utallige ganger, slik at vi ikke vet hvor vi har dem. Videre begynner det å bli en del stygge brister i historiefortellingen. For å ta siste episode, var jeg eks. sikker på at Claires blod skulle redde Nathan - igjen, men dette ble ikke en gang vurdert. Hvorfor? Som nevnt er imidlertid konseptet helt fantastisk, og det tok oss med storm i sesong 1. Etterhvert som vi har vendt oss til det begynner dessverre disse alvorlige svakhetene å skinne gjennom, men konseptet kan ikke slutte å engasjere i betydelig grad. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hehe.. Noah glemte å putte på sitt Cool Face. "Problem Officer?" Mye bra i episoden, men også mye dårlig. Likte dårlig at Sylar nå er udødelig, iom. at det sårbare punktet hans er borte. Kunne jo løst det med et enkelt "du bommet" eller noe slikt. Men jeg likte at Nathan døde. Var jo ingen som faktisk døde i serien av hovedpersonene. Blir litt mer spennede at noen hovedpersonene faktisk kan dø. Greit, Daphne døde, men det var jo bare forventet da hun dukket opp i volume 3.. Og problemet med virkelig sterke karakterer på den gode siden har sine ulemper da det aldri vil være noen problemer som ikke den karakteren kunne løse. Men jeg hadde digget det om Peter og Sylar i neste volum kommer til å brake løs med alle sine krefter. Håper Peter får tilbake sine gamle krefter, og ikke bare de Sylar har. Jeg håper vi får se Peter slik som vi fikk se når Hiro dro frem i tiden i Sesong 1. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Får håpe de bare har lagt den egentlig kroppen til Nathan på Is ... antakelig har de jo det, der som "shapeshifteren" lå... Så kanskje er det rom for å se både sylar og nathan i heroes igjen. Siste episode i volume 5 ender sikkert med cliffhangeren at det går opp for sylar at han er sylar, og shapeshifter tilbake til sitt egentlige jeg. Og at claire gjennoppliver sin far Peter har vel nå KUN shapeshifting kreftene han tok fra Sylar? Det ble jo tidligere gitt i serien at han bare kunne bære på en av gangen. Det er jo derfor han ikke kunne fly etter dem også... sukk jeg digga Peter når han hadde sin gamle "samle krefter" egenskap Lurer på om fremtiden vi så hvor Sylar var snill kom av at han nå kommer til å få en sesong i Nathan sin kropp og får oppleve verden fra en annen synsvinkel... Blir spennende med neste sesong, når kommer den? Hva er forresten RCR som nevnt over? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Peter tok jo ikke alle av sylar sine krefter? Kanskje han bare greide å ta den shapeshifte-greia fra sylar, eller? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Veldig usikker på hva jeg syns om sesongavslutningen. Altså, jeg digget samarbeidet med Nathan og Peter. At Nathan endelig var så åpen om ting. Men det var EKSTREMT skuffende at det ble en så kort kamp mellom Nathan/Peter og Sylar. Så med stor forventning frem mot den, og så fikk vi ikke se en dritt. I tillegg ble Nathan drept utrolig fort av Sylar, men samtidig er dette helt logisk da, så skal vel ikke klage. Regnet med på forhånd at Nathan var den som kom til å dø. Men måten ting ble gjort på etterpå var i grunn en bra twist. Nathan døde, Sylar overlevde, men likevel var det på en måte Sylar som døde og Nathan som kom tilbake. men at de ikke brukte blodet til Claire til å gjenopplive han i stedet, var bare teit. I tillegg vil jeg jo aldri se på Nathan på samme måten, han vil jo nå alltid være Sylar. Men utifra previewen til volume 5 så er nok ikke Sylar helt borte heller. Så egentlig var det fra forfatternes side en smart, men feig måte å drepe en hovedperson, og likevel kunne ha vedkommende med videre i serien. At Tracy (eller den tredje, ukjente klonen) skal være villain neste sesong kan jo bli bra, selv om jeg er litt skeptisk, siden jeg syns karakteren er forholdsvis uinteressant. Men gjør de det riktig kan hun bli en bra skurk. Time will show. Men tror uansett at serien er helt avhengig av en skurk som Sylar i tillegg. Og så håper jeg da fortsatt på at vi får se Peter tilbake med alle kreftene han hadde tidligere, selv om det ser mørkt ut for det nå. Har liksom den tanken om at det er sånn hele serien må ende, med et siste kjempeoppgjør mellom Peter og Sylar hvor de braker sammen med alt de har. (Som Fluesoppen var inne på her) Lenke til kommentar
eRixn Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Men, hvis Peter tar den reparings evnen som nå Nathan aka (Sylar) har, kan ikke han da begynne å ta krefter akkuratt som han vil? Endret 29. april 2009 av Erixn Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jo hvis "Nathan" etterhvert begynner å komme tilbake til seg selv igjen som Sylar, så har han vel alle de gamle kreftene tilbake, og da kan Peter ta dem. Men det som er spørsmålet er om Peter tar alle kreftene til en person, eller om han tar bare en. Er jo sånn at han bare kan holde på én, men det er fordi de er fra forskjellige personer. Så kanskje han tok alle fra Sylar nå i denne episoden? Men da forklarer jo ikke det hvorfor han ikke kunne fly etter ham, og hvorfor sårene hans ikke ble healet. Så det som mangler er vel i bunn og grunn Peters evne til å holde på flere evner samtidig, og den er jo tilsynelatende fjernet permanent. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Peter sa jo til Sylar før han stakk han med en sprøyte "Du trodde aldri at jeg kom til å ta denne" eller noe sånt. Det anser jeg som ett hint på at han kun han ta en. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Temmelig klart at han bare kunne ta en. Som nevnt, han kunne ikke fly etter Sylar og Nathan (Hvordan flyr Sylar? Ved telekinesis?), sårene hans ble ikke healet, og han sa "Du trodde aldri jeg kom til å ta denne" til Sylar. Temmelig klare tegn. Og det er nok Tracy, da du ser hun blir til vann i "Cold Snap", helt på slutten. Men om Sylar kommer til å bli snill, det tviler jeg på. Grunnen til at Sylar ble snill i sesong 3 var nok en fremtid der Angela greide å gjøre ham snill. Er nok over nå. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 man ser aldri trracy blir til vann. men hvis det er henne, blir jeg dyyypt skuffet. men jeg tror peter har alle kreftene, jeg tror han mente "du trodde aldri jeg kom til å gjøre dette", ikke direkte oversatt, men ett ordtaak på en måte. men fortsatt ikke helt skjønner hva som skjedde da han tok hånda hans i bilen, tømte han han for krefter eller hva? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Peter sa jo til Sylar før han stakk han med en sprøyte "Du trodde aldri at jeg kom til å ta denne" eller noe sånt. Det anser jeg som ett hint på at han kun han ta en. Ah, det tenkte jeg ikke på. Men da tror jeg det var en mer eller mindre bekreftelse på akkurat det. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Clair: Can you fly after them? Peter: I can't. Noah: Did you take his power? Peter: Yeah. Clair: So we can stop him. Peter: Bet you didn't think I took that one from you. Greit at du ikke ser at Tracy blir til vann, men i slutten av "Cold Snap", når du ser isen blunke, så er hun rett over et avløp. Maks hinting sier jeg bare. Endret 29. april 2009 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Men tracy er bare en trussel mot myndighetene, ser ikke for meg at hun skal true Heroes'ene. Eneste kan være at Sylar får tilbake hukommelsen, noe jeg nesten regner med. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Men tracy er bare en trussel mot myndighetene, ser ikke for meg at hun skal true Heroes'ene. Eneste kan være at Sylar får tilbake hukommelsen, noe jeg nesten regner med. Det ligger vel litt i kortene ville jeg tro. Nathan er jo død, det er jo Sylar vi ser (med utseende og hukommelsen til Nathan) og som neste sesong antageligvis kommer til å dreie seg mye om. Det at han var så opphengt i den klokka helt på slutten der var en stor indikator på at det fortsatt ligger en Sylar inni der som prøver å våkne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå