Gå til innhold

Heroes Volume Four; "Fugitives". [SISTE episode 27.april, An Invisible Thread]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

62 ish timer har antagelihvis de fleste av oss sett den. Gleder meg som pokkern.

Edit: Feil ant. timer :p

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Håper ikke det, han har hatt en såppas stor rolle i sesongen (og ikke minst serien), så håper de ikke fjerner han helt uten videre.

Lenke til kommentar

Hiro og Peter er i samme rom som sylar. Hiro stopper tiden, sammen med peter. Peter dreper sylar, hiro har ikke hjerte til det.

Men så er dette bare en liten tanke fra meg^^

Ando har nok hjerte til det, i sesong 2 så stikker han et sverd i Sylar. Hiro gjør vel det som er best for alle.

Sant det. Alt er mulig i Heroes :) Vi får bare vente å se. Men er nesten sikker på at det blir sylar eller nathan som dør.

Dør Sylar så skal jeg boikotte hele Heroes... La han der Denko dø, å la Peter få kontakt med ungen til Matt sånn har får alle kreftene tilbake.

Lenke til kommentar

Så episode 24 igår. Innholdsmessig var den egentlig helt grei, dog noe treg til tider. Satt og irriterte meg grønn av enkelte tekniske detaljer. Altså... jeg kjøper alt det her med evner og greier MEN, at Sylar skifter klær hver gang han shapeshifter syntes jeg ble altfor dumt. Kanskje en liten filledetalj for noen, men akkurat den biten ødela mye for meg.

Gleder meg til sesongavslutning nå, skal bli spennende og se hvem som blir skrevet ut av serien og hvordan. Om noen i det hele tatt blir det - har ikke lest mye rundt Heroes annet enn det jeg allerede har sett.

Lenke til kommentar

Akkurat det med at klærne skifta når han skifta, la jeg også merke til, og jeg pleier normalt sett å ikke oppdage slike ting heller. De kunne jo bare latt han beholde de samme klærne som før han morpha, og så få han til å bytte klær eller noe :p

Lenke til kommentar

Likte slutten av Vol.4, synes vol.4 var stort sett bedre enn vol. 3. Bare at volume 4 hadde mye dårlige episoder. Likte hvordan alt endte opp, spesielt det med twisten med hvordan de "fjerna" Sylar og rettet opp det at Nathan døde. Men de gjorde også en stor feil, de kunne jo ha gjennopplivet Nathan med blodet til Claire. Virker så idiotisk at de måtte gjøre ting på den måten. Forfatterne liksom "Hei, ingen husker at vi gjennopplivet Noah i forrige sesong, vi later som det ikke finnes så Nathan dør"...:/

Gleder meg litt å se Tracy som villan i sesong 4. Hun fremstår virkelig som en badguy egentlig når hun går etter tidligere Bulding.

Lenke til kommentar

Jeg sa "fjernet". Det er opplagt at Sylar kommer tilbake på et senere tidspunkt.

Som jeg sa tidligere, Tracy var opplagt i live. Ala Matt har hun også utviklet seg til å gjøre noe annet enn bare å fryse ned ting og sånt.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...