Blåbær Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Bra bilder, da regner med at vi vet hvem det er som kommer til å dø. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Gleder meg til finalen no Endret 25. april 2009 av Fadeless Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) 62 ish timer har antagelihvis de fleste av oss sett den. Gleder meg som pokkern. Edit: Feil ant. timer Endret 26. april 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Ja, ikke lenge igjen nå Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor sylar dør? Endret 26. april 2009 av dabear Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Håper ikke det, han har hatt en såppas stor rolle i sesongen (og ikke minst serien), så håper de ikke fjerner han helt uten videre. Lenke til kommentar
cizz Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hiro og Peter er i samme rom som sylar. Hiro stopper tiden, sammen med peter. Peter dreper sylar, hiro har ikke hjerte til det. Men så er dette bare en liten tanke fra meg^^ Ando har nok hjerte til det, i sesong 2 så stikker han et sverd i Sylar. Hiro gjør vel det som er best for alle. Sant det. Alt er mulig i Heroes Vi får bare vente å se. Men er nesten sikker på at det blir sylar eller nathan som dør. Dør Sylar så skal jeg boikotte hele Heroes... La han der Denko dø, å la Peter få kontakt med ungen til Matt sånn har får alle kreftene tilbake. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Så episode 24 igår. Innholdsmessig var den egentlig helt grei, dog noe treg til tider. Satt og irriterte meg grønn av enkelte tekniske detaljer. Altså... jeg kjøper alt det her med evner og greier MEN, at Sylar skifter klær hver gang han shapeshifter syntes jeg ble altfor dumt. Kanskje en liten filledetalj for noen, men akkurat den biten ødela mye for meg. Gleder meg til sesongavslutning nå, skal bli spennende og se hvem som blir skrevet ut av serien og hvordan. Om noen i det hele tatt blir det - har ikke lest mye rundt Heroes annet enn det jeg allerede har sett. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Enig med det med klærne Gurglemuffin, men shapeshifter saken hadde blitt alt for tung å skrive hvis han måtte skifte klær hver gang han skiftet. Så eg valgte igrunn bare å svelge akkurat den. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Dere tenker alt for mye på detaljer Jeg legger ikke merke til noe av det dere sier før jeg leser det etterpå jeg Ikke tenk så mye når dere ser på! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Akkurat det med at klærne skifta når han skifta, la jeg også merke til, og jeg pleier normalt sett å ikke oppdage slike ting heller. De kunne jo bare latt han beholde de samme klærne som før han morpha, og så få han til å bytte klær eller noe Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ja? Han er en SHAPESHIFTER, ikke en klon-et-menneske-person .... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Ja? Han er en SHAPESHIFTER, ikke en klon-et-menneske-person .... Nei. Det er genene han endrer på. Altså burde ikke klærne endret seg også. Endret 27. april 2009 av Jotun Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 De har gjort en feil, siden han klarer å forandre på klærne burde han jo også kunne forandre andre ting, for eksempel en stein om til en pistol.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvis han i det hele tatt greier å forandre klærne, kommer det nok av at det er laget av stoffet Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Likte slutten av Vol.4, synes vol.4 var stort sett bedre enn vol. 3. Bare at volume 4 hadde mye dårlige episoder. Likte hvordan alt endte opp, spesielt det med twisten med hvordan de "fjerna" Sylar og rettet opp det at Nathan døde. Men de gjorde også en stor feil, de kunne jo ha gjennopplivet Nathan med blodet til Claire. Virker så idiotisk at de måtte gjøre ting på den måten. Forfatterne liksom "Hei, ingen husker at vi gjennopplivet Noah i forrige sesong, vi later som det ikke finnes så Nathan dør"...:/ Gleder meg litt å se Tracy som villan i sesong 4. Hun fremstår virkelig som en badguy egentlig når hun går etter tidligere Bulding. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Bah, irriterte meg at de ikke brukte claires blod ja. Nathan var favorittkarakteren min, nå er han ikke der mer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nathan er jo der, bare at det er Sylar. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nathan er jo der, bare at det er Sylar. Dermed er kanskje ikke Sylar skrevet helt ut av serien... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Jeg sa "fjernet". Det er opplagt at Sylar kommer tilbake på et senere tidspunkt. Som jeg sa tidligere, Tracy var opplagt i live. Ala Matt har hun også utviklet seg til å gjøre noe annet enn bare å fryse ned ting og sånt. Endret 28. april 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det blir bare så feil... Jeg kommer aldri til å se på "Nathan" på samme måte igjen. Og det virka ikke som om peter fikk alle kreftene til sylar. Spesielt ikke RCR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå