Gå til innhold

Heroes Volume Four; "Fugitives". [SISTE episode 27.april, An Invisible Thread]


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Peter eller Nathan stryker nok med, regner med de tar livet av noen i sesongfinalen.

 

Nathan kan forsvinne, han har vært dum denne sesongen. Forsvinner Peter, begynner jeg å grine. Bokstavelig talt. Elsket han over hele jorda gjennom sesong 1 og 2, men det dabbet litt av igjen da han mistet kreftene sine. Totalt unødvengig gjort syntes jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er ikke mye tl svar da, når de sier "we think".

Det er jo forfatterene av serien som svarer. Legg merke til det første de sier i svaret sitt! Hvis ikke det er bekreftelse nok...

 

 

Så forfatterne av serien sier at "de tror" at zylar køddet med Claire. Enig med simster! Latterlig av forfatterne å bruke "we think". Enten vet de eller så har de ikke peiling.

 

Dette lukter av sistnevnte spør du meg, noe som er en grei måte å kunne gjøre som de vil ved en senere anledning.

Lenke til kommentar
er ikke mye tl svar da, når de sier "we think".

Det er jo forfatterene av serien som svarer. Legg merke til det første de sier i svaret sitt! Hvis ikke det er bekreftelse nok...

 

 

Så forfatterne av serien sier at "de tror" at zylar køddet med Claire. Enig med simster! Latterlig av forfatterne å bruke "we think". Enten vet de eller så har de ikke peiling.

 

Dette lukter av sistnevnte spør du meg, noe som er en grei måte å kunne gjøre som de vil ved en senere anledning.

Men det har absolutt INGENTING med om de kan dø eller ikke. De sier at Claire kan faktisk dø, men at de ikke har en klar forklaring på hvorfor Gabriel sa det. Hvorfor diskuteres dette egentlig?

Lenke til kommentar
Enig med LanSi over her, skjønner ikke hvorfor dette er en diskusjon i det hele tatt.

De er ikke usikre på om Claire kan dø eller ikke, de har jo bekreftet at hun kan det. De har bare ikke noen forklaring på hvorfor Sylar sa det han sa, og det trenger de ikke ha heller.

ehm, jo?

lager man et manus skal man jammen kunne forklare hvorfor folk sier hva og hva det betyr. virker som om de bare har tatt det med fordi det ville skape spenning.

de kunne eventuelt sagt at det var opp til seeren å tolke det, men det er jo også teit, men litt mindre teit

Lenke til kommentar
da hadde de sagt "that is yet to be unveiled".

 

I hvilken fasitbok står det?

 

Vet ikke om noen her har hørt podcastene med Damon og Carlton for LOST? Men de pleier ofte å diskutere ting i serien SOM OM de ikke vet svaret selv, for eksempel på spørsmål om hvorfor en karakter gjør ditt og datt, og kan gjerne komme med ord som "probably because..." eller "i think that maybe..."

Ikke fordi de ikke VET, men fordi det er en morsommere måte å kommunisere med seerne på enn å simpelthen si "no comment".

 

Sier ikke at det samme gjelder i dette tilfellet, det kan godt være som dere sier at de har driti seg ut og nå prøver å ro seg unna. Men det er teit å bare konstatere det helt uten videre når vi faktisk ikke har peiling på hva de vet og ikke vet.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Uff, har en liten promo her. Irriterer meg at jeg bare MÅ se dem.

(http://www.youtube.com/watch?v=5IyaSYVcafY)

 

Også er det en som kommer tilbake, om du liker det eller ikke :)

 

Tracy Strauss

 

 

Og her er et svar som ble diskutert litt mye i denne tråden: (IKKE SE OM DU IKKE VIL VITE HVEM SOM KOMMER TILBAKE)

 

We will see Tracy again. I'm such a sci-fi geek so the tear coming out was totally a shout-out to Zhora from Blade Runner.

 

 

Etter å ha sett promo'n. Fikk jeg et liten baktanke om at sylar dør.

 

Hiro og Peter er i samme rom som sylar. Hiro stopper tiden, sammen med peter. Peter dreper sylar, hiro har ikke hjerte til det.

 

Men så er dette bare en liten tanke fra meg^^

 

Eller så dør nathan. (Egentlig på tide!)

Endret av Erixn
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hiro og Peter er i samme rom som sylar. Hiro stopper tiden, sammen med peter. Peter dreper sylar, hiro har ikke hjerte til det.

 

Men så er dette bare en liten tanke fra meg^^

 

 

Ando har nok hjerte til det, i sesong 2 så stikker han et sverd i Sylar. Hiro gjør vel det som er best for alle.

 

Lenke til kommentar

Hiro og Peter er i samme rom som sylar. Hiro stopper tiden, sammen med peter. Peter dreper sylar, hiro har ikke hjerte til det.

 

Men så er dette bare en liten tanke fra meg^^

 

 

Ando har nok hjerte til det, i sesong 2 så stikker han et sverd i Sylar. Hiro gjør vel det som er best for alle.

 

 

Sant det. Alt er mulig i Heroes :) Vi får bare vente å se. Men er nesten sikker på at det blir sylar eller nathan som dør.

Lenke til kommentar

Har et par bilder til dere. Alle som er på bildene er i samme bygning ser det ut som.

http://heroesspoilers-odi.blogspot.com/200...promo-pics.html

 

Ser ut som han er dø på siste bildet her. (http://mrtheodi.iimmgg.com/image/a7c1b83080efe8b161466b2d10d1a624)

 

Lite innlegg fra mannen bak de siste episodene:

 

And how does it set up things for next season?

 

"Last week we had a writers' retreat to talk about season four. It was pleasing that there was so much juice left in the berry, as it were! By the end of this season we've set up a fantastic arc for HRG, for the Petrellis, the Bennets. All of the main characters that are surviving the finale have great ways to propel them into new stories. We'll keep it grounded - now they've gone through the Fugitives arc, they can have their lives back but what do they then do with those lives?"

 

 

eNjoy! :ohmy:

Endret av Erixn
Lenke til kommentar
For det første funker ikke bildelinkene dine, og for det andre kan du bruke spoilertags. Takk.

 

Snakker om? For det første så virker bildelinkene, og for det andre, hva skal jeg putte i spoilertag som var så irriterende for deg å vite i den posten?

Om det er intervjuet du snakker om, så trenger ikke den spoiler akkuratt, hva er så farlig med å vite det?

 

"Ser ut som han er dø på siste bildet der." Om det er den linjen du tenker på, så forteller jeg INGENTING. Sier ikke at han ER DØ, sier og heller ikke hvem det er.

 

Og bildene trenger ikke spoiler, om du ikke intelligent nok til å kjønne at det er for kommende episode så stakker deg.

Gir ikke dere akkuratt bilder fra episoder som allerede er blitt gitt ut. Og det er ditt/deres eget valg om de vil klikke på dem eller ikke.

Endret av Erixn
Lenke til kommentar

Har satt opp spoiler nå for dere som griner sånn :)

"And how does it set up things for next season?" (Det står ingenting om hva som skjer i slutten, bare sånn til informasjon)

 

Bildelink virker fint her :/ - Men orker ikke å sette meg inn i noe greier for å prøve å fikse det, de virker for noen og noen ikke.

Endret av Erixn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...