RasmusKRiis Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Lurte på noe, hvorfor døde ikke Sylar når han fikke den kniven ( eller hva det var) inn i bakhode? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Lurte på noe, hvorfor døde ikke Sylar når han fikke den kniven ( eller hva det var) inn i bakhode? Som sagt tidligere i tråden så kan det være shapeshiftinga som har flyttet på hjernen hans, slik at den ikke var på plass når Danko stakk kniven i hodet hans. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Lurte på noe, hvorfor døde ikke Sylar når han fikke den kniven ( eller hva det var) inn i bakhode? Som sagt tidligere i tråden så kan det være shapeshiftinga som har flyttet på hjernen hans, slik at den ikke var på plass når Danko stakk kniven i hodet hans. Ja, hjernen hadde flyttet seg ned til magen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Lurte på noe, hvorfor døde ikke Sylar når han fikke den kniven ( eller hva det var) inn i bakhode? Som sagt tidligere i tråden så kan det være shapeshiftinga som har flyttet på hjernen hans, slik at den ikke var på plass når Danko stakk kniven i hodet hans. Ja, hjernen hadde flyttet seg ned til magen. Durr. Nei, for å drepe ham var det et mikroskopisk punkt i hjernen som måtte treffes. Det er den folk tror har flyttet seg. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kan Sylar bli til dyr? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg mener fortsatt det er sånn at han ikke kan dø, akkurat som claire:) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kan Sylar bli til dyr? Interessant tanke, men dette er vel vanskelig å si. Spørs vel om vi noensinne får svar på det også, men er jo godt mulig. Kan han shapeshifte til andre mennesker så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg mener fortsatt det er sånn at han ikke kan dø, akkurat som claire:) Men Claire hadde jo "glowing DNA-stuff" i seg som hadde den effekten, det har hun ikke lenger. Eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Blir teit om han ikke kan dø... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 En gang forsvinner han ut av serien. En gang, men det kan være lenge til. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Håper det isåfall blir lenge til, han er en av de største om ikke den største grunnene til at jeg faktisk følger med på serien. Selv om han liksom skal være ond, er det umulig for meg å mislike han. Karakteren er rett og slett genial Endret 22. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Sylar er høydepunktet i serien for min del, morsom karakter å følge med på. Måtte han leve til serien slutter! Håper han møter Hiro igjen, de er ikke akkurat bestevenner :> Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Peter kan nok ta han hvis han kommer nær nok. Apropo det. Hvis Peter holder i Zylar og bruker sin egenskap med å suge til seg andre sine, altså den som kun tar en og en: Vil Peter da få alle kreftene til Zylar? Evt. hvordan foregår utvelgelsen av hvilken Peter overtar? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Sylar forsvinner nok ut etterhvert. Vil bli for opptatt av å spille Spock fremover siden det ser ut til at Star Trek blir en franchise igjen. Samt andre filmer nok også venter. En ting jeg virkelig hater med Heroes nå; Sylar er for mektig. Så mektig at de nesten burde vurdere å drepe av karaktern eller få han til å miste noen krefter. Baby Matt Parkman bør bare skyndte seg å bli voksen slik at han kan slå noen av dem av. Peter eller Nathan stryker nok med, regner med de tar livet av noen i sesongfinalen. De eneste i nærheten av Sylar (regner med Peter fulgte etter broren). Peter har jo vært så lite med i denne sesongen, stort sett kun surmulet. Virker som han har mistet statusen som den mest fremtredende protagonisten i serien. De rotet han litt til med å gjøre han mer "mørk". Pokkers The Dark knight effekten. Serien mangler en skikkelig nobel og ledende karakter. Hiro er rett og slett for irriterende til å være den typen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Jeg mener fortsatt det er sånn at han ikke kan dø, akkurat som claire:) Men Claire hadde jo "glowing DNA-stuff" i seg som hadde den effekten, det har hun ikke lenger. Eller husker jeg feil? Claire hadde aldri the catalyst. Den var borte i over 16 år. Uansett, Sylar og Claire kan dø. Her er svaret på "BEHIND THE ECLIPSE": “In the first season, it was hinted that Claire would die if her brain or head was removed. In the second season, Adam confirmed that there was "no going back" from having your head blown off. Sylar, however, said that Claire could not die, no matter what he did. Does this contradict the first season's tagline ‘Save the Cheerleader, Save the World?’” Nope. Claire indeed can be killed, as can Adam and Peter and Sylar, too. Decapitation does a pretty good job. We think Sylar was just fucking with Claire. Endret 23. april 2009 av LanSi Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 er ikke mye tl svar da, når de sier "we think". Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 episode 24 var sesongslutt? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 episode 24 var sesongslutt? nei, neste episode, episode 25, er sesongslutt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Les førstepost. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 er ikke mye tl svar da, når de sier "we think". Det er jo forfatterene av serien som svarer. Legg merke til det første de sier i svaret sitt! Hvis ikke det er bekreftelse nok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå