Rippey Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva var egentlig vitsen med å grave opp gravene? Eneste som skjedde var jo at stormen lukket de igjen, og nå stakk de jo derfra. Nei fy faen, dette var svakt. Dårligste episoden ever. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Typisk filler-episode. Men den trengtes sikkert pga. historien. Lenke til kommentar
hakloev Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Første gangen siden jeg begynte å følge med på serien at jeg faktisk kjeda med mens jeg så på den... Jeg venta på slutten Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Får håpe neste episode blir bedre. Eneste som faktisk skjedde og som er viktig for historien videre er at Peter og Nathan er venner igjen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Dette var en filler ja, syns ikke jeg fikk så veldig mye ut av episoden. Eneste var å få litt innblikk i fortiden til Angela (god casting på young-Angela forresten). Peter og Nathan ble endelig venner igjen da, og så var det jo morsomt med Sylar-Nathan på tv på slutten Ser forresten frem til neste episode som jeg tror kan bli mye mer interessant: I Am Sylar Sylar faces an identity crisis as his newest power begins to affect him in strange ways. Endret 14. april 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg er glad vi endelig fikk vite hva evnen til Charles var jeg. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Neste episode: Sylar, still engaged in an unlikely alliance, faces an identity crisis as his newest power begins to effect him in strange ways. Hiro and Ando try to bring down Building 26 as Matt grapples with fatherhood. Nathan begins to unfold a plan to to set things right. Endret 14. april 2009 av Fadeless Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 En kommentar til episoden: Boooooring. Ikke drama jeg skulle se på heller, satser på at neste episode blir bedre. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 synes episoden var riktig så bra jeg. var litt vel farfetched at søstra lissom hadde bodd i den bunkeren i 50 år.... Hva var det egentlig Nathan-Sylar annonserte? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Hva var det egentlig Nathan-Sylar annonserte? Det jeg er i stand til å få med meg at han sier er: "...ready for a change. Bring real purpose back to the White House. And I promise you...(...)...nothing will ever be the same." Er vel bare at han er i full gang med valgkampanjen sin for å bli president. Endret 15. april 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Helt grei episode, gleder meg til neste. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Filler-episode, ga fint lite. Og Sylar kan virkelig endre uten å ta på folkene han skifter til. Som blir litt lame. Vet ikke helt hva end-game er for denne sesongen. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er det bare jeg som innbilte meg det eller smilte Angela på sluttten da de så Sylar ( som Nathan) på TVen, kanskje det er noe hun vet om shapeshifter abilityen som de kan snu til dems fordel? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 episoden var en typisk filler, men måtte jo til. man fikk vite hvorfor the company ble opprettet i det hele tatt, hvordan alt startet. de grav opp gravene for at angela skulle se liket til søstra, men når hun fant ut at hun levde trengte hun ikke verifisere det, så da dreit de i gravene. så nå har vi fått starten på det hele, og rydda all historie unna. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg likte denne episoden veldig glad, særlig det at vi på en måte fikk et gjensyn med gamle karakterer og fikk et bedre bilde av forhistorien deres. Likte også referansen til første episoden da hun ble arrestert for å stjele sokker, nå vet vi iallefall hvorfor Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Elsket denne episoden. Helt fantastisk, var på høyde med "Company Man" fra sesong 1. Gleder meg til neste episode, lover godt med tittelen "I am Sylar" Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Helt grei episode, men skjønnte ikke dealen med Sylar, sa han det som Nathan skulle si? For de smilte jo på slutten. Nei, rare greier Neste episode.. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Bra episode denne gangen, synes jeg! Lurer på hvordan dette går?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå