Filmvenn Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 mine innlegg også? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hehe, *mine også* Lurer på hvordan de skal fange peter (som visstnok har fått tilbake alle kreftene sine? Har bare sett han fly enda da) og Sylar Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg ville tro at han har fått tilbake den originale evnen sin , altså at han tiltrekker seg andres evner.Og nå har han da falt tilbake og må samle sammen evnene sine igjen og begynnte da med flyveevnen ettersom Nathan var nærmest han... Så alle de andre kreftene han hadde er nok vekke,men han kommer nok til å bli veldig powerfull igjen snart,han må bare møte nok folk med krefter Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 *mine innlegg* Blir spennende å se hva slagt evner Peter har skaffet seg i timejumpet mellom volume 3 og 4 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Er jo bare og møte på Sylar det, så har jo han mange evner, eller? Endret 23. desember 2008 av aleksanderro Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Mest spent på hiro jeg. Ja, jeg veit mange hater han, men det gjør ikke jeg. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Mest spent på hiro jeg. Ja, jeg veit mange hater han, men det gjør ikke jeg. Elsker Hiro jeg også. Skjønner ikke hvorfor folk hater han. Uansett. Gleder meg som bare faen til Volum fire. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 *Mine innlegg* Gleder meg stort. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Mest spent på hiro jeg. Ja, jeg veit mange hater han, men det gjør ikke jeg. Du mener Mr Pikachu? (Hiro Nakamura er en av de som står bak pokemon ) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Denne må inn i mine inlegg, gleder meg som søren til å se hvilke evner Peter får og hva som vil skje med Hiro.... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Tror Hiro kommer til å være powerless i et par episoder i vol.4 hvertfall. Tror de kommer til å legge til et plot med at han da blir tatt av FBI eller hvem som blir "hunterne" så er han krefteløs men blir alikevel tatt i byggningene der andre med krefter blir tatt inn. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Gleder meeg! Hiro får nok ikke tilbake kreftene med det første nei... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Blir sånn som med Peter, nesten en helt sesong uten krefter. Godt han har fått de tilbake nå. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det ble ikke skikkelig Heroes med en kraftløs Peter, så jeg er også glad for at han har fått dem tilbake Gleder meg til å se hvordan volumet kommer til å utarte seg... håper også det blir mer stabilt med tanke på hvem som er god og hvem som er ond,ble litt mye frem og tilbake i volum 3 og dette funket ikke helt. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Blir sånn som med Peter, nesten en helt sesong uten krefter. Godt han har fått de tilbake nå. Peter gikk da bare uten kreftene i en kvart sesong? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Blir sånn som med Peter, nesten en helt sesong uten krefter. Godt han har fått de tilbake nå. Peter gikk da bare uten kreftene i en kvart sesong? Så flink du er da! Som vet at en sesong heroes oftest er delt inn i 2 volumes! Steike, god du! Men ikke så god heller hvis du ikke skjønte hva aleksanderro mente! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Blir sånn som med Peter, nesten en helt sesong uten krefter. Godt han har fått de tilbake nå. Peter gikk da bare uten kreftene i en kvart sesong? Så flink du er da! Som vet at en sesong heroes oftest er delt inn i 2 volumes! Steike, god du! Men ikke så god heller hvis du ikke skjønte hva aleksanderro mente! Jeg skjønte jo hva han mente. Men de fleste burde jo skjønne at sesongen ikke er ferdig enda da den fortsetter i februar allerede. Trenger ikke være så frekk fordet. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Så flink du er da! Som vet at en sesong heroes oftest er delt inn i 2 volumes! Nå er nå vel dette første sesong som er delt i 2 volum (Siden dere er så godt i gang med å kverrulere ) edit: dobbelpost Endret 28. desember 2008 av Vipera Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Er jo bare og møte på Sylar det, så har jo han mange evner, eller? For å få liv i Sylar igjen er det vel bare for noen å dra ut den glassbiten Claire spiddet han med i bakhodet slik at han kan "heale" seg selv igjen. Heroes blir ikke det samme uten Sylar, (likesom ingen heroes uten Peter), så jeg tror nok at Sylar kommer tilbake. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Stemmer, hadde helt glemt hva som skjedde med Sylar. Men som du sier, tror nok han kommer tilbake uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå