Gå til innhold

Heroes Volume Four; "Fugitives". [SISTE episode 27.april, An Invisible Thread]


Anbefalte innlegg

Denne episoden hadde noen virkelig herlige scener med Danko og Sylar. Først og fremst; Sylar er en helt genial karakter, utrolig bra badguy. Og den nye evnen han har fått nå, gir han uante muligheter. Selv om jeg syns det var litt dumt at shapeshiftingen tok så lang tid, gikk mye raskere med hun shapeshifter-dama i sesong 1.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne episoden hadde noen virkelig herlige scener med Danko og Sylar. Først og fremst; Sylar er en helt genial karakter, utrolig bra badguy. Og den nye evnen han har fått nå, gir han uante muligheter. Selv om jeg syns det var litt dumt at shapeshiftingen tok så lang tid, gikk mye raskere med hun shapeshifter-dama i sesong 1.

Candice var en illusjonist, og brukte kreftene sine til å (antageligvis) bøye lys til å skape illusjoner, ikke bare på seg selv men også rundt seg.

Shapeshifteren endret på ansikt og kroppsstrukturen sin for å ligne på den personen han ville etterligne.

Lenke til kommentar
Kreftene til Adam blei jo tatt i fra ham, og han daua. Slik som jeg forstår det, kan ikke claire miste kreftene sine, og hun kan heller ikke dø. Men så var det jo den eclipse-episdoen der hun faktisk måtte på sykehus, og nesten døde.. hmm..

Hvordan i alle dager har du kommet fram til dette?

Kreftene hennes er at hun kan leges og ikke dø. Sylar sa sjøl at hun ikke kunne dø.

Adam monroe kunne heller egentlig ikke dø. Sylar visste ikke om mulighetene til arthur da han sa dette.

 

Claire kan dø hvis kreftene hennes blir tatt, men det er den eneste måten ja.

hvis hun parteres opp og delene aldri settes sammen er hun død. eller at noe forblir inne i hjernen. samme måte som å drepe sylar på

Lenke til kommentar
Kreftene til Adam blei jo tatt i fra ham, og han daua. Slik som jeg forstår det, kan ikke claire miste kreftene sine, og hun kan heller ikke dø. Men så var det jo den eclipse-episdoen der hun faktisk måtte på sykehus, og nesten døde.. hmm..

Hvordan i alle dager har du kommet fram til dette?

Kreftene hennes er at hun kan leges og ikke dø. Sylar sa sjøl at hun ikke kunne dø.

Adam monroe kunne heller egentlig ikke dø. Sylar visste ikke om mulighetene til arthur da han sa dette.

 

Claire kan dø hvis kreftene hennes blir tatt, men det er den eneste måten ja.

hvis hun parteres opp og delene aldri settes sammen er hun død. eller at noe forblir inne i hjernen. samme måte som å drepe sylar på

Dette vet vi ikke, for alt vi vet vokser hun nye deler.

Lenke til kommentar
Jeg vil tippe på at den delen som sitter igjen med hjernen vil gro frem resten av kroppen, men ærlig talt bør det vel være en grense på det. Hadde blitt for dumt om hun ble halskuttet for så å gro ut resten av kroppen igjen fra nakken og ned.

helt enig.

men hva med å partere hjernen a? :p

da snakker man overkill, partere hjernen for så å fø den til haier o.l

Lenke til kommentar

Mulig han har utviklet kreftene sine, mulig han har samme kraft som Peter hadde, å ta krefter fra de som er nær han. Bare at han var ikke klar over det.

 

heroes har virkelig tatt seg opp de 2 siste episodene! Elsker nye måten alt sammen blir gjort på, så GRÅDIG mye bedre...

De to scenene med 60talls musikk var ihvertfall knall ;)

Lenke til kommentar

Grei episode. Utifra bruken av kamera så fikk jeg inntrykk av at shapeshifteren måtte ta på de han ville skifte til for å kunne endre seg til dem. Men han tok aldri på Sylar såvidt jeg fikk med meg. Med mindre det er plotthull, noe jeg ikke fikk med meg eller noe som har skjedd off-screen.

Lenke til kommentar

Vi så jo at han tok på en tilfeldig fyr etter at han så Sylar og Danko, for så å ta på Sylar mens han så ut som denne tilfeldige fyren. Kanskje?

 

Ellers så syns jeg Heroes har tatt seg opp i det siste. Det var en periode jeg vurderte droppe hele serien, men nå minner den meg litt på hvorfor jeg begynte se på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...