Gå til innhold

Heroes Volume Four; "Fugitives". [SISTE episode 27.april, An Invisible Thread]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel egentlig litt feil å skrive 30.mars, når det egentlig kommer ut tysdag (31.mars) her i norge...

Den kommer ikke ut på lenge her i Norge. Dette er en tråd om amerikanske sendinger. Da er det logisk å bruke amerikanske datoer.

 

Ja, det forstår jeg. Men det er en grunn til at folk som BERBASHOW lurer på om det kommer " i kveld" fordi det står 30.mars.  Burde kanskje stå litt klarere?

Lenke til kommentar
Er vel egentlig litt feil å skrive 30.mars, når det egentlig kommer ut tysdag (31.mars) her i norge...

Den kommer ikke ut på lenge her i Norge. Dette er en tråd om amerikanske sendinger. Da er det logisk å bruke amerikanske datoer.

 

Ja, det forstår jeg. Men det er en grunn til at folk som BERBASHOW lurer på om det kommer " i kveld" fordi det står 30.mars.  Burde kanskje stå litt klarere?

det er AMERIKANSK sendetid, folk vet da at de ligger mange timer bak oss, er bare å bruke huet.

hvis det sendes kl 20 i statene er det midt på natta her

Lenke til kommentar

Awesome! Akkurat den jeg var ute etter :) Takker, bra sang det der.

 

------------------------

 

Dagens episode var egentlig ganske bra laget, Sylar er som vanlig genial. Han og Danko kan bli fort et meget farlig team, men spørs hva Peter kan finne på. Savnet Hiro i denne episoden, men Claire gjorde en god jobb så det er kanskje best slik. Evenen hennes er jo genial, hun slipper å tenke på bakrus... men er ikke dette et plotthull? Var det ikke slik at den godeste Adam Monroe gikk rundt drita på 1600-tallet?

Lenke til kommentar

Awesome! Akkurat den jeg var ute etter :) Takker, bra sang det der.

 

------------------------

 

Dagens episode var egentlig ganske bra laget, Sylar er som vanlig genial. Han og Danko kan bli fort et meget farlig team, men spørs hva Peter kan finne på. Savnet Hiro i denne episoden, men Claire gjorde en god jobb så det er kanskje best slik. Evenen hennes er jo genial, hun slipper å tenke på bakrus... men er ikke dette et plotthull? Var det ikke slik at den godeste Adam Monroe gikk rundt drita på 1600-tallet?

Jo! Det gjor han!!! STEIK SÅ DÅRLIG!

Lenke til kommentar

Han viste jo heller ikke at han hadde kreftene før han møtte Hiro. Men det er vel en viktig faktor dere ikke har tenkt over. Claire og Adam/Takezo Kensei er ikke samme person..derfor har kanskje ikke evenen deres den samme effekt til tross for at de er like.

 

Hvorfor sånn bruk anropsteng forresten? Jeg vet ikke om du er sint eller forvirra :p

Lenke til kommentar

Drit bra episode! En av sesongens beste etter min mening.

 

En del twister i denne episoden. Jeg ble litt lurt når Danko og Sylar hadde mistet shape-shifteren inne på nattklubben da Sylar ble misstenksom, da var jeg fullt overbevist om at shapeshifteren fortsatt hadde samme utseende som Danko, men det viste seg å være enda en twist.

Lenke til kommentar
Kreftene til Adam blei jo tatt i fra ham, og han daua. Slik som jeg forstår det, kan ikke claire miste kreftene sine, og hun kan heller ikke dø. Men så var det jo den eclipse-episdoen der hun faktisk måtte på sykehus, og nesten døde.. hmm..

Hvordan i alle dager har du kommet fram til dette?

Lenke til kommentar
Kreftene til Adam blei jo tatt i fra ham, og han daua. Slik som jeg forstår det, kan ikke claire miste kreftene sine, og hun kan heller ikke dø. Men så var det jo den eclipse-episdoen der hun faktisk måtte på sykehus, og nesten døde.. hmm..

Hvordan i alle dager har du kommet fram til dette?

Kreftene hennes er at hun kan leges og ikke dø. Sylar sa sjøl at hun ikke kunne dø.

Lenke til kommentar
Kreftene til Adam blei jo tatt i fra ham, og han daua. Slik som jeg forstår det, kan ikke claire miste kreftene sine, og hun kan heller ikke dø. Men så var det jo den eclipse-episdoen der hun faktisk måtte på sykehus, og nesten døde.. hmm..

Hvordan i alle dager har du kommet fram til dette?

Kreftene hennes er at hun kan leges og ikke dø. Sylar sa sjøl at hun ikke kunne dø.

Adam monroe kunne heller egentlig ikke dø. Sylar visste ikke om mulighetene til arthur da han sa dette.

 

Claire kan dø hvis kreftene hennes blir tatt, men det er den eneste måten ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...