Gå til innhold

Heroes Volume Four; "Fugitives". [SISTE episode 27.april, An Invisible Thread]

Anbefalte innlegg

Tracy kommer tilbake etter sin "død" og, nesten garantert.

Hvorfor skulle hun komme tilbake?

Blunkinga på slutten.

I tilegg du har tydeligvis glemt at kreftene til heroesene kan utvikles. Husker du Matt Parkman? Karakter vi har hatt på serien nå i godt over 40 episoder. Hva kunne han i starten? Jo han kunne bare lese og høre tanker. Hva kan han nå da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken episode var det Ando "drepte" Hiro i?

det var i fremtiden han gjorde det...

nei tracy kommer nok ikke tilbake, hun er jo ikke udødelig!! hvis hun skal komme tilbake må hun bestå av vann... for så å gjøre seg til kjøtt og blod, så ekstremt utvikler ikke kreftene seg, hun har jo allerede utviklet de ved å utføre cold snap greia hennes.

uansett, den dagen heroes bruker en person til å blunke til kameraet for å hinte til noe mer til seerne, er det nytt lavmål as.

at hun var i livet er jo lite tvilsomt, kanskje en siste refleks.

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis. Men har de drept av Tracy så skal ikke navnet til skuespillern(Ali Larter) stå i rulleteksten neste episode. Så inntil da kan vi ikke si noe særlig om hun er død eller ikke, jeg vil tippe hun ikke er død. Samtalen med Micha kan være et hint til hva som skjer videre med Tracy.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hvem er Fullers?

Og jeg syns at Sylar kunne tatt knekken på The Hunter, isteden for å mate han.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Brian Fuller var en av manus forfatterene fra sesong1.

Han har også laget Pushing Daisies, men nå som den er kansallert er han tilbake i Heroes.

Og etter å ha sett forrige episode virker det som en veldig bra ting :) (selv om det er trist at PD er kansallert)

Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis. Men har de drept av Tracy så skal ikke navnet til skuespillern(Ali Larter) stå i rulleteksten neste episode. Så inntil da kan vi ikke si noe særlig om hun er død eller ikke, jeg vil tippe hun ikke er død. Samtalen med Micha kan være et hint til hva som skjer videre med Tracy.

Dette kan no også ha ingenting med Tracy å gjøre! Kanskje det er den tredje trillingen som kommer!!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Han har også laget Pushing Daisies, men nå som den er kansallert er han tilbake i Heroes.

Og etter å ha sett forrige episode virker det som en veldig bra ting :) (selv om det er trist at PD er kansallert)

Var det han som skrev "Company Man" i sesong 1? Husker at det var en annen som skrev den. Favoritt episoden min.

Lenke til kommentar

Var det han som skrev "Company Man" i sesong 1? Husker at det var en annen som skrev den. Favoritt episoden min.

Ja, det var han som skrev den. :)

Håpe at Brian Fuller no får heroes tilbake til gamle høyder :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...