Filmvenn Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Tracy kommer tilbake etter sin "død" og, nesten garantert. Hvorfor skulle hun komme tilbake? Blunkinga på slutten. I tilegg du har tydeligvis glemt at kreftene til heroesene kan utvikles. Husker du Matt Parkman? Karakter vi har hatt på serien nå i godt over 40 episoder. Hva kunne han i starten? Jo han kunne bare lese og høre tanker. Hva kan han nå da? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hvilken episode var det Ando "drepte" Hiro i? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hvilken episode var det Ando "drepte" Hiro i? det var i fremtiden han gjorde det... nei tracy kommer nok ikke tilbake, hun er jo ikke udødelig!! hvis hun skal komme tilbake må hun bestå av vann... for så å gjøre seg til kjøtt og blod, så ekstremt utvikler ikke kreftene seg, hun har jo allerede utviklet de ved å utføre cold snap greia hennes. uansett, den dagen heroes bruker en person til å blunke til kameraet for å hinte til noe mer til seerne, er det nytt lavmål as. at hun var i livet er jo lite tvilsomt, kanskje en siste refleks. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hvilken episode var det Ando "drepte" Hiro i? det var i fremtiden han gjorde det... Hva i alle dager? Jeg skulle ha episodenummeret Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hvilken episode var det Ando "drepte" Hiro i? det var i fremtiden han gjorde det... Hva i alle dager? Jeg skulle ha episodenummeret google og du hadde allerede hatt det på den tiden det tok å svare Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hvilken episode var det Ando "drepte" Hiro i? det var i fremtiden han gjorde det... Hva i alle dager? Jeg skulle ha episodenummeret 3x01 The Second Coming Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Er enig med anmelderen her: http://www.herosite.net/blog/2009/03/26/320-cold-snap/ Dette føles mer og mer som sesong 1 i form av kvalitet. Det har virkelig tatt seg opp de siste episodene og denne episoden, som var Fullers comeback, var helt rå. Flotte greier. Ellers, en morsom liten kortfilm med et par gode referanser til Heroes: Lenke til kommentar
Colinex Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Tror nok ikke at Tracy kommer tilbake da må hun strømme gjennom vann hele tiden da? Men håper barnet til Matt toucher Peter så han får ha flere krefter på en gang. Ja, helt enig med alle her veldig bra episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ikke nødvendigvis. Men har de drept av Tracy så skal ikke navnet til skuespillern(Ali Larter) stå i rulleteksten neste episode. Så inntil da kan vi ikke si noe særlig om hun er død eller ikke, jeg vil tippe hun ikke er død. Samtalen med Micha kan være et hint til hva som skjer videre med Tracy. Lenke til kommentar
Colinex Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ja, hva så om han kommer kanskje han skal ta kontakt med den siste kloningen for alt det vi vet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Hvem er Fullers? Og jeg syns at Sylar kunne tatt knekken på The Hunter, isteden for å mate han. Endret 29. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Brian Fuller var en av manus forfatterene fra sesong1. Han har også laget Pushing Daisies, men nå som den er kansallert er han tilbake i Heroes. Og etter å ha sett forrige episode virker det som en veldig bra ting (selv om det er trist at PD er kansallert) Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ikke nødvendigvis. Men har de drept av Tracy så skal ikke navnet til skuespillern(Ali Larter) stå i rulleteksten neste episode. Så inntil da kan vi ikke si noe særlig om hun er død eller ikke, jeg vil tippe hun ikke er død. Samtalen med Micha kan være et hint til hva som skjer videre med Tracy. Dette kan no også ha ingenting med Tracy å gjøre! Kanskje det er den tredje trillingen som kommer!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Brian Fuller var en av manus forfatterene fra sesong1.Han har også laget Pushing Daisies, men nå som den er kansallert er han tilbake i Heroes. Og etter å ha sett forrige episode virker det som en veldig bra ting (selv om det er trist at PD er kansallert) Var det han som skrev "Company Man" i sesong 1? Husker at det var en annen som skrev den. Favoritt episoden min. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Brian Fuller var en av manus forfatterene fra sesong1.Han har også laget Pushing Daisies, men nå som den er kansallert er han tilbake i Heroes. Og etter å ha sett forrige episode virker det som en veldig bra ting (selv om det er trist at PD er kansallert) Var det han som skrev "Company Man" i sesong 1? Husker at det var en annen som skrev den. Favoritt episoden min. Ja, det var han som skrev den. Håpe at Brian Fuller no får heroes tilbake til gamle høyder Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er det ikveld episode 21 kommer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er det ikveld episode 21 kommer? Les førsteposten, mann! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Æsj, Lars var raskere Endret 30. mars 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er vel egentlig litt feil å skrive 30.mars, når det egentlig kommer ut tysdag (31.mars) her i norge... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er vel egentlig litt feil å skrive 30.mars, når det egentlig kommer ut tysdag (31.mars) her i norge... Den kommer jo ikke ut offisielt her i Norge verken 30. eller 31. mars. Det er snakk om når den blir sendt i USA, og det er 30. mars (i USA). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå