Gå til innhold

Heroes Volume Four; "Fugitives". [SISTE episode 27.april, An Invisible Thread]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg overdrev jo litt, men jeg har aldri sett en serie der døden betyr så lite som i Heroes. Men du skal ikke se bort ifra at de også kommer tilbake enellerannen gang...

Med tilbake mener du i live eller flashback/illusjon. Det er en vesentlig forskjell.

Lenke til kommentar
Med tilbake mener du i live eller flashback/illusjon. Det er en vesentlig forskjell.

I live

Kan du nevne noen som faktisk har dødd og kommet tilbake?

Claire?

Sylar?

Ikke sånn. De har evnen til det, så de dør liksom aldri. Eneste gangen var under the eclipse.

Jeg mener dør on screen, men kommer tilbake etter noen episoder.

Lenke til kommentar

I live

Kan du nevne noen som faktisk har dødd og kommet tilbake?

Claire?

Sylar?

Ikke sånn. De har evnen til det, så de dør liksom aldri. Eneste gangen var under the eclipse.

Jeg mener dør on screen, men kommer tilbake etter noen episoder.

Det var jo sånn. Og det var ikke det det var prat om i det hele tatt, det ble bare påpekt at det har vært mange fake-deaths i denne serien, og at stort sett alt er åpent for hvem som helst, siden det er evner både her og der, og de kan klone og eksperimentere og styre på.

Lenke til kommentar

han duden som malte fremtiden kom aldri tilbake... er maaaange som ikke har kommet tilbake. er man først toast, er man toast, mora til micah kom ikke tilbake, heller ikke faren hans. daphne kommer nok heller ikke tilbake. han duden som ble til støv, han som var mye i sesong 2 har ikke kommet tilbake.

Endret av simster
Lenke til kommentar
han duden som malte fremtiden kom aldri tilbake... er maaaange som ikke har kommet tilbake. er man først toast, er man toast, mora til micah kom ikke tilbake, heller ikke faren hans. daphne kommer nok heller ikke tilbake. han duden som ble til støv, han som var mye i sesong 2 har ikke kommet tilbake.

My point exactly.

Lenke til kommentar

My point exactly.

for ikke å glemme mr linderman

Lenke til kommentar
Det var jo sånn. Og det var ikke det det var prat om i det hele tatt, det ble bare påpekt at det har vært mange fake-deaths i denne serien, og at stort sett alt er åpent for hvem som helst, siden det er evner både her og der, og de kan klone og eksperimentere og styre på.

Nettop.

HRG kom tilbake og han var helt død, Claire kan dø som bare det, Sylar også, Faren til Peter trodde man var død, Adam osv.

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar

Nettop.

HRG kom tilbake og han var helt død, Claire kan dø som bare det, Sylar også, Faren til Peter trodde man var død, Adam osv.

Vi trodde vel aldri at adam var helt død.

Det er noe annet å se noen komme tilbake på slutten etter at man har dødd i samme episode som man kommer tilbake.

Det som ble sagt i starten var at folk kom tilbake fra døden i hytt og pine og det er jo bare tull å si. Daphne er den eneste som har hatt en ordentlig "Falsk" død enda. Og med falsk død mener jeg vi har sett noen dø onscreen, og komme tilbake noen episoder senere.

Lenke til kommentar
Det som ble sagt i starten var at folk kom tilbake fra døden i hytt og pine og det er jo bare tull å si. Daphne er den eneste som har hatt en ordentlig "Falsk" død enda. Og med falsk død mener jeg vi har sett noen dø onscreen, og komme tilbake noen episoder senere.

Det var da voldsomt til kverulering da. Det eneste jeg kan se ble sagt var

Snakker du om Heroes nå? ALLE kommer tilbake i Heroes :!:

Og ALLE her skjønner jo poenget og den humoristiske undertonen, og klarer å ikke ta uttalelsen så veldig bokstavelig.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Tracy kommer tilbake etter sin "død" og, nesten garantert.

Hvorfor skulle hun komme tilbake?

Du ser at en bit av trynet hennes blunker, som kan tyde på at hun ikke døde. Må se det igjen for å tolke det nærmere, men når seg så det tenkte jeg iallfall at det ikke ville være det siste vi ser av henne.

Edit: Ser dette ble diskutert aktivt på forrige side. :)

Endret av Endre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...