Gå til innhold

Heroes Volume Four; "Fugitives". [SISTE episode 27.april, An Invisible Thread]

Anbefalte innlegg

Haha :p Hun er jo ikke så verst, selv om håret minner meg om en palme på steroider.

Mer fordi Parkman er en av mine favorittkarakterer, og det irriterer meg at han skal miste så mye. Først kona som jukser på ham, så et barn han ikke vet han er far til og nå Daphne. Seriøst frustrerende for fyren...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ukens episode var helt fantastisk og jeg håper virkelig de forsetter i denne retningen .

Oppdaget foresten at det var Bryan Fuller som hadde skrevet episoden, så det forklarer nok hvorfor den var så bra.:D

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Jessda, dette var et bra kvalitetsløft. Denne episoden hadde noen skikkelig flotte scener, for eksempel når Tracy frøs alt til is, og tilsynelatende ofret seg selv for å la Micah slippe unna. Men det siste av skuespilleren har vi nok ikke sett, det er vel uansett en 3. klone igjen, så. Litt gøy å tenke på at den første, Nikki, ofret seg og døde i flammer, og nå ofret Tracy seg og døde i is. :) Neppe tilfeldig. At Micah var rebel far forøvrig ikke overraskende i det hele tatt, hadde blitt mer overrasket om det var noen andre. Og forsåvidt var det helt greit. Litt irriterende karakter (var han hvertfall før), men evnen hans er skikkelig kul.

Parkman lurte meg også en stund i den Paris-scenen, så den vrien likte jeg veldig godt. Selv om jeg ikke likte helt at Daphne døde da. Men det er så mange karakterer å holde styr på i serien, at det egentlig er nødvendig å rydde opp litt.

Ellers så var det et skuffende fravær av Sylar i denne episoden, og altfor lite Peter. Men det er forsåvidt greit når episoden var såpass god som den var.

Lenke til kommentar

Hun dødde jo ikke av å bli fryst, men å bli knust i 12951 biter... Men om hun kan bli til vann og så til is i riktig form kan det være at hun overlever. Men jeg håper hun dør sånn at den tredje tvillingen kommer og ofrer seg i feks jord;

Litt gøy å tenke på at den første, Nikki, ofret seg og døde i flammer, og nå ofret Tracy seg og døde i is. :) Neppe tilfeldig.
Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar
Hun dødde jo ikke av å bli fryst, men å bli knust i 12951 biter... Men om hun kan bli til vann og så til is i riktig form kan det være at hun overlever. Men jeg håper hun dør sånn at den tredje tvillingen kommer og ofrer seg i feks jord;
Litt gøy å tenke på at den første, Nikki, ofret seg og døde i flammer, og nå ofret Tracy seg og døde i is. :) Neppe tilfeldig.

poenget mitt var at jeg trodde hun kunne tåle å bli is og ikke fryse, litt som han is-duden i x-men.

men den tredje kommer vel på banen etter hvert.

Lenke til kommentar
Noe som tyder på at hun ikke er dø, og at vi ikke har sett det siste til henne.

Ellers haddde de ikke hatt det med :)

hvorfor ikke? blunking er jo ganske vanlig, trenger ikke være ett hint blunk, men folk tolker det som hint siden man bare så det ene øyet, kan hende det andre blunka og, det vet man ikke.

her kommer Schrödinger's cat, inn i bildet.

Helt til vi VET om hun kommer tilbake eller ikke, er hun ansett som både død og levende

Lenke til kommentar

Tipper at grunnen til at vi fikk se at hun blunket er at da kan de bringe henne tilbake hvis det skulle være behov for det..

De kan senere si at hun smeltet, ble til vann, bygde seg opp igjen og lever..

eller

De kan si at begge øynene lukket seg, eller at hun gråt av smerte slik noen nevner her..

En god episode.. Lenge siden sist!

Lenke til kommentar
Det kan jo godt hende hun kontrollerer vann i tillegg. Det er jo samme ulla. Noe som da betyr at hun sannsynligvis bare kan renne bort når hun smelter.

Nei egentlig ikke.

Etter den infoen vi har fått i serien har hun kun kunnet utgi esktrem kulde.

Cold snap betyr: in geology, a period of intensely cold and dry weather, often occurring during an Ice Age.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...