Jotun Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det var Beth, ikke Molly. Så hvorfor diskuteres dette? Spennende å se hva Zylar finner på med The Hunter nå. Og hva neste gameplay for Senator Petrelli er. Og hvor er Peter og hva gjør han? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det var Beth, ikke Molly. Så hvorfor diskuteres dette? Spennende å se hva Zylar finner på med The Hunter nå. Og hva neste gameplay for Senator Petrelli er. Og hvor er Peter og hva gjør han? Fordi han kom med en dum påstand om at det muligens var en eldre versjon av molly. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja. Men så sa han at han tok feil. Er da ikke vits å gå løs på hverandre. Det er en TV-serie. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja. Men så sa han at han tok feil. Er da ikke vits å gå løs på hverandre. Det er en TV-serie. haha den der er så genial. de får sagt det Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Selv om den er morsom, er det alikevel merkelig at folk tar feil av en jente på ca. 19-20 og en 8-9 år og tror dette er en og samme person. Altså da blir det enten dumskap eller latskap. Endret 14. mars 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Selv om den er morsom, er det alikevel merkelig at folk tar feil av en jente på ca. 19-20 og en 8-9 år og tror dette er en og samme person. Altså da blir det enten dumskap eller latskap. Med alle tidsreisene som er involvert i denne serien så er det lett å bli forvirret. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Selv om den er morsom, er det alikevel merkelig at folk tar feil av en jente på ca. 19-20 og en 8-9 år og tror dette er en og samme person. Altså da blir det enten dumskap eller latskap. Med alle tidsreisene som er involvert i denne serien så er det lett å bli forvirret. Det skal ikke gå ann når det ikke er mulig å reise i tid lenger. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Selv om den er morsom, er det alikevel merkelig at folk tar feil av en jente på ca. 19-20 og en 8-9 år og tror dette er en og samme person. Altså da blir det enten dumskap eller latskap. Med alle tidsreisene som er involvert i denne serien så er det lett å bli forvirret. Det skal ikke gå ann når det ikke er mulig å reise i tid lenger. Som jeg sa; det er lett å bli forvirret. Nå må dere bare godta at ikke alle er like detaljskarpe og følger like godt med som dere selv. Skjønner ikke hva dere gnåler for dette om enda i det hele tatt. En person tok feil, og har siden innsett at h*n tok feil. Hva i alle dager er problemet deres da? Lenke til kommentar
Colinex Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Helt enig med de fleste her, det kan ikke være Molly. Ja blir spennende hva Sylar gjør med Danko kanskje de blir partnere? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Sali dette er bare for dumt nå. Man må for pokker ha lov til å gjøre en feil. Og når i tillegg personen har innsett det og sagt at han tok feil så må det da gå an å gi seg med den idiotiske hakkingen. Gleder meg veldig til neste episode nå. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Helt enig med de fleste her, det kan ikke være Molly. Ja blir spennende hva Sylar gjør med Danko kanskje de blir partnere? Tviler sterkt på det faktisk. Ikke fra sylar sin side, tror heller danko vil dø enn å være partner med en EH. Sali dette er bare for dumt nå. Man må for pokker ha lov til å gjøre en feil. Og når i tillegg personen har innsett det og sagt at han tok feil så må det da gå an å gi seg med den idiotiske hakkingen. Gleder meg veldig til neste episode nå. Nå er det jo du som hakker på meg, da jeg har stoppet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Snakket ikke om deg. Men du kan føle deg så truffet som du bare vil. Lenke til kommentar
Colinex Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 La være å snakke om det hvis dere vil diskutere det lag en annen tråd. Tråden skal være om Heroes ikke hvem som tar feil eller ikke. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ok, jeg er ny til serien. Er på sesong 3... men i hvilken episode er det volume fire begynner? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Episode 14 i sesong 3 er første episode av volume 4. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Men vol. 4 starter i episode 13 på slutten av episoden. Men episode 14 er liksom første episoden som rollersnaeks sier. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Er det ikke noen episode idag? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Å det fant ikke jeg ut før nå, F*** i H******. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå