-iL- Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg syntes det er litt rart fordi hvis dere så i den India episoden som Hiro og Adno skulle stoppe bryllupet? Så fikk de en melding fra ''Rebel'' hvor det stod Save Parkman eller noe sånt men da kan det ikke være Mikah fordi han er ikke synsk. Med mindre han har en som kan male fremtidne med seg eller noe sånt da såklart . ah! Det hadde jeg glemt. Vel Parkman er jo i skikkelige problemer nå, så da kommer vel Hiro&Adno og redder ham da. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg syntes det er litt rart fordi hvis dere så i den India episoden som Hiro og Adno skulle stoppe bryllupet? Så fikk de en melding fra ''Rebel'' hvor det stod Save Parkman eller noe sånt men da kan det ikke være Mikah fordi han er ikke synsk. Med mindre han har en som kan male fremtidne med seg eller noe sånt da såklart . ah! Det hadde jeg glemt. Vel Parkman er jo i skikkelige problemer nå, så da kommer vel Hiro&Adno og redder ham da. Tror heller Nathan kommer og hjelper. Ando og Hiro er i India, det er umulig for dem å nå frem i tide. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg syntes det er litt rart fordi hvis dere så i den India episoden som Hiro og Adno skulle stoppe bryllupet? Så fikk de en melding fra ''Rebel'' hvor det stod Save Parkman eller noe sånt men da kan det ikke være Mikah fordi han er ikke synsk. Med mindre han har en som kan male fremtidne med seg eller noe sånt da såklart . ah! Det hadde jeg glemt. Vel Parkman er jo i skikkelige problemer nå, så da kommer vel Hiro&Adno og redder ham da. Tror heller Nathan kommer og hjelper. Ando og Hiro er i India, det er umulig for dem å nå frem i tide. med mindre hiro får krefter tilbake, noe han burde snart... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg syntes det er litt rart fordi hvis dere så i den India episoden som Hiro og Adno skulle stoppe bryllupet? Så fikk de en melding fra ''Rebel'' hvor det stod Save Parkman eller noe sånt men da kan det ikke være Mikah fordi han er ikke synsk. Med mindre han har en som kan male fremtidne med seg eller noe sånt da såklart . ah! Det hadde jeg glemt. Vel Parkman er jo i skikkelige problemer nå, så da kommer vel Hiro&Adno og redder ham da. Tror heller Nathan kommer og hjelper. Ando og Hiro er i India, det er umulig for dem å nå frem i tide. med mindre hiro får krefter tilbake, noe han burde snart... Nei det burde han ikke, og det gjør han ikke. Forfatterene er lei av alt det tidsreise tullet så hiro er uten krefter i en god tid fremover nå. Aldri likt Hiro uansett jeg.. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 lame, forfatterne er jo retards og da, mye klassisk dumhet ute å går i serien. skjønner ikke helt hvor de har tenkt seg med ando sine krefter da men Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 lame, forfatterne er jo retards og da, mye klassisk dumhet ute å går i serien.skjønner ikke helt hvor de har tenkt seg med ando sine krefter da men Det er jo meningen da... Hadde du skjønt hvor de har tenkt seg hadde det ikke vært noen vits å lage en serie om det. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvis Ando klarer å lære seg å bruke kraften sin litt bedre så kanskje han kan bruke den til andre ting enn å booste andre sine krefter? Kanskje han kan overbelaste hjertet til folk eller noe? Lenke til kommentar
Colinex Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg syntes det er litt rart fordi hvis dere så i den India episoden som Hiro og Adno skulle stoppe bryllupet? Så fikk de en melding fra ''Rebel'' hvor det stod Save Parkman eller noe sånt men da kan det ikke være Mikah fordi han er ikke synsk. Med mindre han har en som kan male fremtidne med seg eller noe sånt da såklart . ah! Det hadde jeg glemt. Vel Parkman er jo i skikkelige problemer nå, så da kommer vel Hiro&Adno og redder ham da. Tror heller Nathan kommer og hjelper. Ando og Hiro er i India, det er umulig for dem å nå frem i tide. med mindre hiro får krefter tilbake, noe han burde snart... Nei det burde han ikke, og det gjør han ikke. Forfatterene er lei av alt det tidsreise tullet så hiro er uten krefter i en god tid fremover nå. Aldri likt Hiro uansett jeg.. Tror ikke at de kommer i tide. Og syntes ikke Hiro skal få kreftene sine på en stund bruker kreftene sine som en leke. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvis Ando klarer å lære seg å bruke kraften sin litt bedre så kanskje han kan bruke den til andre ting enn å booste andre sine krefter? Kanskje han kan overbelaste hjertet til folk eller noe? det hadde digga meg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ellers er det en ganske kjedelig kraft. " "Ando, its you and me now" "I will not surrender" *kaster rød greie på xxx* "Oh noes! I made you even more powerfull!" "Cake.." Kan bli en flau situasjon for Ando det ja. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ellers er det en ganske kjedelig kraft. " "Ando, its you and me now" "I will not surrender" *kaster rød greie på xxx* "Oh noes! I made you even more powerfull!" "Waffles.." Kan bli en flau situasjon for Ando det ja. fixed Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Husker du ikke episoden hvor Sylar for Lie detector? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Husker du ikke episoden hvor Sylar for Lie detector? Åja, så ikke navnet til Sylar der, og siden den eneste personen vi har sett ando drepe er Hiro antok jeg det var han du mente Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er bare en ting å si etter denne episoden... Fett !! Nå blir det virkelig spennende framover Men; Hva faen skjer med den ungen Matt Parkman?? Hiro og Ando er vel ikke tilbake i tiden... Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Enig! Kjempespennende nå! Men hvordan fant Sylar fram til Denko?? Hva er det som gjør ham interessant? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Er bare en ting å si etter denne episoden... Fett !! Nå blir det virkelig spennende framover Men; Hva faen skjer med den ungen Matt Parkman?? Hiro og Ando er vel ikke tilbake i tiden... Du trur virkelig ikke at det eksisterer to personer med navnet Matt Parkman i hele USA? Endret 10. mars 2009 av dabear Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er jo sønnen hans da teitingeeeer! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fy faen for en rå episode! Jeg kan nesten ikke vente til neste uke! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 I denne episoden likte jeg veldig godt scenene med Sylar og faren. Blir spennende å se hva som skjer nå som Sylar er på plass hjemme hos Denko. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fy faen for en rå episode! Jeg kan nesten ikke vente til neste uke! Er det nå jeg skal si det er en to ukers pause? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå