grandiosa Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 fikke et snålt problem med pcen i dag da jeg skulle stare den. den bootet alle hder men da ble skjermen sort. etter ca ett minutts stillstand kom "laster inn bilde". men ett minutt sener uten hardisk aktivitet startet den på nytt.når jeg prøver å start opp i sikkerhetsmodus eller feilmodus skjer det samme. Jeg har ikke innstalert ny maskinvare. og det er flere uker siden jeg åpna kabinettet. kan jeg fra Recovery Console somjeg får opp fra cden gjennopprette et system restore point. eventuelt hva er feil Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 jeg tror det er et software problem siden jeg får lasta inn xp cd saken er det mulig å gjennoprette et system restore point uten å gå inn i os? Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 hmm lurer på om jeg ikke innstalerte en windows oppdatering den dagen. bruker bare å klikke på avbryt og arbeide videre når den spør om jeg vil restarte nå eller senere. glemmer det bestandig etter en stund. :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå