Cpt Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hallo, har sjekka litt på nett, det viser seg at the Frenzyheart tribe og the Oracles bare har en trinket hver som den beste rep rewarden, men jeg synes dette virker litt labert, så tør ikke helt velge faction enda, noen som vet om man får noe bedre/annet som rep rewards hos disse factionene? Som f.eks enchants eller noe lignende? Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Kan du ikkje få rep med begge 2? Har ikkje merka at min reputation med oracles har gått nedover når eg har gjort quest med Frenzyheart. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Nei man kan ikke få rep med begge, merker det ekstremt godt når jeg gjør quests, gjorde for så vidt nettopp en rep jeg fikk fra Frenzyheart, og når jeg completa den så blei jeg friendly med the Oracles og unfriendly med Frenzyheat, surt. Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg startet med Frenzyheart-questene (visste ikke engang at det er Oracles-quester), og ble etterhvert honored/hated. På den siste questen med Frenzyheart, måtte jeg drepe i selvforsvar, og endte opp som hated/neutral. Da begynte det en Oracles-questchain hvor jeg etterhvert skulle komme til Frenzyheart med en fredsgave. Så hvor mye det i det hele tatt har for seg å tenke over valget, aner jeg ikke Ingen av de har reprewards heller, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det er lagt opp til at du skal kunne queste med begge fraksjonene, før du må ta et (endelig) valg. Jeg tar endelig i klammer siden det er en achievement å få exalted med begge, så det er åpenbart mulig. Som nevnt over så skifter du side etterhvert, før du helt på slutten av denne questchainen havner ved en korsvei hvor du må ta et valg. Du skal drepe en lich, som har tatt til fange begge de to "hjelperne" du har hatt hos fraksjonene opp gjennom questene. Ved x% så setter lichen seg i et immunityshield og du må så drepe en av de to nevnte hjelperne. Valget gir videre vei hos en fraksjon, hated hos den andre. Når dette er gjort og levert så får du tilgang til dailies. En grei fakta er at om folk i partyet ikke vil ha samme fraksjon, så må man ta livet av lichen flere ganger. Drop questet og hent det på nytt. Selve rewardsene er nogenlunde rett fram. Det er noen designs og andre items, men det er bare trinketene som er gulrota. Om det kommer noe senere er en annen sak. Er foreløpig 4000/21000 med Frenzyheart. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Man skal kunne hoppe frem og tilbake ved å drepe eliten. Kan gjøres en gang daglig så vidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå