Gå til innhold

Sangtekster fra karpe diem?

cc93

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

solskinn

Magdi: Han later som og prater som om han er kompis med meg/alltid samma: "halla kompis, jævla godt å se deg/ hvordan går det med deg?", hvordan går det med meg?/ hvor var du da gutta banka meg og jeg lå nede/ klart at du visste det da, men du ga faen så/ hva hvis det klikka og gikk galt og klarte og/stikke før jeg stakk, jeg kunne blitt 2pac,/ men knakk to ribbein, og det er nok, til å si fuck/ kompis -kamerat med vingene på skyggen min og / kompis - kan du ta den kniven ut av ryggen min og / kompis - mange spark tinningen og synet mitt av / kompis, er'ke kompis, for / ville du vært der hvis pappa fikk et slag / ville du ha tatt i mot et slag, svar / jeg dømmer deg til ubetinget kjærlighet / og hvis det går til helvette, blir du med ned?

Hook: Så du vil chille med oss nå/for det er kun solskinn, ja det er kun solskinn, ja det er kun solkin, ikke noe motvind/mennår himmelen er g rå/er telefonen stille, hysj, helt stille, dystert bilde/jeg viser fingeren og går/tren'ke ny kompis, ingen ny kompis, kompis du er dum/hvis du smiler til oss nå/

Chirag: Hun later som og prater som om hun er interessert, man/alltid samma: "halla baby, jævla godt å se deg/ hvordan går det med deg?" hvordan gård det med meg?/hvor var du da vi var broke og aldri var på tv/lei av å måtte deale med så jævla mange idioter/nei, jeg kan'ke ta deg med på festen til P.Diddi, hore/trist, men fame tenner sånne damer/og vennegjengen min ser ut som Benettonreklamer/chicks er hypp på å rive muksa av meg/selv om jeg er svarting, og de bor i Bogstadveien/mister hjernen, pumper jern til det blir okse av meg/og ekte venna mine slapper meg som: offa meg, (aldri) / tjener på min tusende sang / alle vil ha en bit av kaka, jeg har'ke muffins engang / de sier: vis oss litt smerte, Chirag / men jeg har en isboks der hjertet mitt var /

Hook

Kan skrive fler senere x)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...