Beges Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Jeg har soverom vegg i vegg med kjellerstua. Lillebroren min sitter i kjellern og spiller på laptopen (?) til en kompis (?? ), jeg skal legge meg. Har hintet til at de må stikke av, men ingen reaksjon. Hva skal jeg gjøre? Endret 19. november 2008 av Beges Lenke til kommentar
askldkalssda Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Bare gå å legg deg? Bare gå å legg deg? EDIT: Woho! jeg og L4r5 er enig om noe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Woho! jeg og L4r5 er enig om noe SLapp av. Det skjer bare en gang i skuddåret. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 De er noen små rabbagaster som bråker noe grassalt, da. Det er det som er problemet. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Be dem holde kjeft/ørepropper? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Jeg valgte the easy way out, komme med hint/mase hele tiden mens jeg sitter her for å få tiden til å gå. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Fint det ordnet seg . Har heldigvis ikke samme problemet siden jeg bruker å være blant de siste i seng, lenge før lillesøstra min i hvert fall. Men hun kan irritere vettet av meg med blokkfløytespilling (høres helt forferdelig ut) så kunne vært bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå