TheCatIsALie Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Den jeg har gjort alle sideoppdrag fra starten av, eller den jeg ikke har gjort side oppdrag (kan jo gjøre) men har kommet til "Gain entrance to Rivet City"? Frister med 2ern, men da må jeg gjøre ALT på nytt Er det mulig å blande dem? SÅ jeg har gjort alle sidemissions, OG er på "Rivet city" oppdraget? Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Går ikke ann å blande saves, men "gain entrance to Rivet City" er ikke langt inn i main quest... utifra den informasjonen du har gitt ville jeg gått for den saven du har gjort side quests på... hvilken level er du på hver av savene? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 den som er i starten, er vel på 5, den uti spillet er på 6 tror jeg. Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 ta den med sidequests.. lvl 5-6 taper du ikke mye... over 40 timer derimot, ville vært surt Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Så den første? Ok. Da må jeg bare finne radio stasjonen med three dog og washington munument, så jeg jeg omtrent på samme plassen. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå