Pretender Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Jeg er heldig nok til å ha blitt beta tester for Valve og neste versjon av Half Life, Counter Strike, Team Fortress og Team Deathmatch Classic. Beta testingen er ikke begynt enda, men snart...og jeg gleder meg til det og til I.G.I. 2 beta testingen. Det eneste som mangler er Warcraft 3, men der er jeg for sein dessverre. Er det noen andre som er Valve beta tester og? [ Denne Melding var redigert av: Pretender på 2002-01-17 12:08 ] Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Hvordan bli beta-tester (for noesomhelst)? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 jepp.. fikk beta-test-mailen i dag, jeg også. whee! Lenke til kommentar
Pretender Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 Du må melde deg inn når de har åpent for påmelding i en begrenset periode. Det gjør du som oftest ved å sjekke forskjellige spillsider og høre nyheter om det eller gå inn på den offesielle siden til spillet. Der må du melde deg på og vente på tilbakemelding. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 beta tester av : c&c renegade project igi:2 earth and beyond Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå