Gjest jente 18 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Siden jeg og kjæresten ikke får vært sammen hele desember har jeg nå tenkt å gi han en slags julekalender med små lapper. Feks gavekort på massasje etc. Samt noen småting som han kan få der og da. Har kommet på en del men jeg mangler det lille ekstra! Noen som har noen forslag? (har et litt trangt budsjett og dårlig tid! Må være ferdig før fredag.) Lenke til kommentar
Gjest Gjest jente 18 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Med det lille ekstra mener jeg noe som får han til å tenke på meg/oss og glede seg til vi møtes igjen osv.. Siden vi omtrent ikke får snakket med hverandre engang i denne perioden:( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Å lage personlige gavekort vil eg tro kan bli hit. "Denne lappen kan byttes inn i ...", på eit vis. Eller kanskje eit bilete, eit dikt og så vidare. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Siden jeg og kjæresten ikke får vært sammen hele desember har jeg nå tenkt å gi han en slags julekalender med små lapper. Feks gavekort på massasje etc. Samt noen småting som han kan få der og da. Har kommet på en del men jeg mangler det lille ekstra! Noen som har noen forslag? (har et litt trangt budsjett og dårlig tid! Må være ferdig før fredag.) En jeg kjenner fikk i sin tid en kalender av sin daværende dame. Hun hadde tatt 24 sort hvit bilder som avslørt litt mer for hver dag. Lucky bastard Du får velge hvor mye du vil avsløre til slutt, men helfigur med bare nisselue er en sikker vinner Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Siden jeg og kjæresten ikke får vært sammen hele desember har jeg nå tenkt å gi han en slags julekalender med små lapper. Feks gavekort på massasje etc. Samt noen småting som han kan få der og da. Har kommet på en del men jeg mangler det lille ekstra! Noen som har noen forslag? (har et litt trangt budsjett og dårlig tid! Må være ferdig før fredag.) En jeg kjenner fikk i sin tid en kalender av sin daværende dame. Hun hadde tatt 24 sort hvit bilder som avslørt litt mer for hver dag. Lucky bastard Du får velge hvor mye du vil avsløre til slutt, men helfigur med bare nisselue er en sikker vinner That one! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Siden jeg og kjæresten ikke får vært sammen hele desember har jeg nå tenkt å gi han en slags julekalender med små lapper. Feks gavekort på massasje etc. Samt noen småting som han kan få der og da. Har kommet på en del men jeg mangler det lille ekstra! Noen som har noen forslag? (har et litt trangt budsjett og dårlig tid! Må være ferdig før fredag.) Kommer dessverre ikke på noe men skriv det du har, tror kanskje jeg vil lage noe lignende til min kjære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå