Kontorstol Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kan jeg bruke Visa Electron på Xbox Live Gold? Har nettbank på det om det har noe å si. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Trur ikke dette går. Jeg har prøvd Visa Electron på netthandel, men det går aldri. Men finnes det ikke to versjoner av Electron? Bare gi det et forsøk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Visa Electron har ikke sånn kortnummer foran, det er derfor det ikke går Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 det er feil timb - noen banker leverer med kortnummer på kortet, nordea for eksempel.. - men siden som du bruker det på, må ha en Visa Electron godkjennelse fra Visa.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har fra Nordea. For føre over litt penger og prøve Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Åja. Men har det ikke noe med gjeld og gjøre og da? At man ikke kan overtrekke på personer under 18 eller noe. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Man kan ikke overtrekke Visa Electron nei, så kanskje det har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Man kan ikke overtrekke et debet kort, selv ikke med visa(electron) - vis du ikke har nokk penger på kortet, vil det komme feilmelding.. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Du har fra Nordea ja? Da skal du ha et kortnummer på 16 siffer på forsiden av kortet. Dette kortet fungerer som smurt på Live, så det er å bare å begynne å shoppe. EDIT: Famen, jeg har overtrukket mitt kort med 500 kroner ved netthandel, så selv om det i prinsippet ikke skulle gå, så går det. Endret 19. november 2008 av nypis Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Må føre over penger først ' Takk for svar alle sammen Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 EDIT: Famen, jeg har overtrukket mitt kort med 500 kroner ved netthandel, så selv om det i prinsippet ikke skulle gå, så går det. You bad boy Noen netthandlere har forskjellige leverandører av betalingstjenesten, de fleste sjekker irt (In Real Time), og da skal det ikke gå, mens andre har det slik at det blir trukket senere, uansett om det er penger på kortet eller ikke. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Flere jeg kjenner har mulighet til å gå 50-100 kroner i minus på sine Visa Electron kort... Dette har vel med avtaler foreldre og banken har. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Det gikk. Kjøpte 1000 msp nå. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Da har du bankkort fra Nordea? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Bankkort fra Nordea + nettbank. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det med nettbank tror jeg ikke har noe å si i dette tilfellet, nettbank har jeg også, men ikke kontonr trykt på kortet. Men da skal jeg få mor og far til å skaffe meg ordentli' Visa snart. Lei av å ikke kunne kjøpe ting på nett... -.- Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Jeg prøvde å få meg ekte visa hos Nordea, men de sa at det ikke var mulig. Jeg tror nettbank er et must for å kjøpe ting fra nettet når men har Visa electron, ihvertfall i noen nettbutikker. Har prøvd å kjøpe ting før men det gikk ikke. Mulig jeg tar feil da Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tror det er mulig selv om man er under 18 hvis man har foreldrenes tillatelse, eller at foreldre oppretter i sitt navn. Men ikke alle nettbutikker godtar Electron da, så det kan være problemet. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) De fleste banker vil ikke gi ut "ekte" VISA til ungdommer under 18 år. - det er fordi det er mulig og få gjeld (altså et slags lån, bare veldig mye dyrere) - men NordlandsBanken/DNB nord/sør tilbyr dette med underskrift fra minst en av foreldrene EDIT: BTW, "Ekte" VISA - heter VISA Classic - slik at dere vet det Endret 26. november 2008 av Famen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå