PaulKemp Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei, Trenger en som jeg kan bruke på begge pcer, som kan utforskes via windows explorer og som jeg også kan inkludere på begge pcer, som sendto. Noen tips? Har bare testet med MS Skydyve, er også "kunde" hos Apple med mobileme. Deres tjeneste iDisk fungerer vel bare halvveis på min pc i hvert fall. Setter pris på alle tips, innspill og eventuell kjeft for ikke gidde å søke så aktivt på forumet som jeg burde. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei, Trenger en som jeg kan bruke på begge pcer, som kan utforskes via windows explorer og som jeg også kan inkludere på begge pcer, som sendto. Noen tips? Har bare testet med MS Skydyve, er også "kunde" hos Apple med mobileme. Deres tjeneste iDisk fungerer vel bare halvveis på min pc i hvert fall. Setter pris på alle tips, innspill og eventuell kjeft for ikke gidde å søke så aktivt på forumet som jeg burde. Dropbox er noe jeg hvertfall er veldig fornøyd med, bruker det daglig! Dette lar deg synkronisere en mappe, utforskbar i explorer, på så mange pcer du ønsker. Innhold lastes også automatisk opp til siden getdropbox.com, hvor du kan få tilgang til innholde hvor som helst der du har internettilgang. Er i beta stadiet enda, men jeg har ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Gull, skal teste det ut når jeg kommer hjem! Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå