Ascubal Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Om en kompis hadde tatt over eksen min så tror jeg ikke jeg ville ha bært nag til han, ikke hvis jeg hadde slått opp ihvertfall.. Men om hu hadde slått opp først hadde det kanskje vært noe sårende, spørs litt på hvor lang tid det hadde gått fra hun slo opp til hun ble sammen med kompisen min. Synes ikke det blir riktig og nekte to mennesker sjansen på et forhold som kan bli godt.. For alt man veit kunne de ha endt opp med og være sammen for livet, og denne sjansen synes jeg ikke man skal nekte folk, men såklart er det jo liten sjanse for akkurat skal skje, men likevel.. På en annen måte så kan det være litt betryggende og vite at kompisen er sammen med eksen din, for hvis han er en skikkelig kar så veit du ihvertfall at hun blir tatt vare på, om du fremdeles er glad i henne da. Men i denne problemstillingen her tror jeg ihvertfall du burde la det gå litt tid hvis du vurderer og bli sammen med denne jenta. Og i såfall bli sammen med henne fordi du har lyst, ikke fordi hun slo opp med han andre og forventet at dere skulle bli sammen. My two cents. Endret 21. november 2008 av Ascubal Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 No effence, men da skjer sikkert det samme med deg, pluss at du får en kamerat mindre Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jenta kan velge selv, dere trenger ikke noen tillatelse av kameraten din. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nå er vel strengt tatt ikke det poenget. Han bør være klar over risikoen hvis han velger å prøve det med denne jenta. Det får være opp til han om han er villig til å risikere et vennskap mot et par potensielle ligg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Han sier at kompisen hans vil bli sint på han likevel, så for meg hadde valget vært enkelt. Hvis de ikke går på barneskolen bør han være så voksen at han ikke blir sur for et valg jenta har tatt. Endret 20. november 2008 av Zarac Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 hvis d var en veldig god venn ville jeg holdt meg unna selv om vennenen ga faen hadde d vært en god bekjent/ "venn" så hadde jeg gitt faen Lenke til kommentar
indie Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hold deg unna dama og bare prøv å ikke prat om hvorfor henne slo opp med kompisen din, problem solved. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 "Bros before hoes" er en latterlig regel. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 jenta som slo opp med kompissen din skada han følelsesmessig hvorfor vil du ha noe å gjøre med en som sårer vennen din hva slags venn er du dersom du blir sammen med henne? å hvis han blir såra av at du blir sammen med henne er du en skikkelig stor sviker som ikke fortjener venner Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Så du mener at jenta skulle fortsatt å være sammen med kompisen til trådstarter, til tross for at hun var forelsket i en annen? Og på den måten kunne hun unngått å skade ham følelsesmessig? Hva med hennes følelser? Jeg mener at det ville vært verre om hun hadde fortsatt å være sammen med en hun kanskje ikke har de riktige følelsene for lengre, uavhengig av hennes følelser for trådstarter. Du burde nok sette deg ned og snakke med kompisen din hvis du faktisk vurderer å bli sammen med denne jenta. Og da håper jeg at du velger å gjøre det av de rette grunnene; ikke fordi du er redd for at hun slo opp med kameraten din forgjeves. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Nei jeg sier ikke at hun fortsatt skulle vært sammen med han, d jeg mener er at trådstarter bare skal drite i jenta hvis han vil være en god venn mot kompissen sin. Endret 21. november 2008 av abbyjr Lenke til kommentar
probin Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg mener nå at du skal holde deg unna jenta. iallefall til kameraten din har mista følelsene sine for ho. da kan du kanskje snakke med kameraten din på en måte, å fortelle at dere har noe på G elns. :O Lenke til kommentar
Gjest Ein kar Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg er egentlig i samme situasjon. Jeg er nå sammen med exen til en god kompis av meg. Forskjllen her er at det var et gjensidig brudd, det funket ikke mellom dem. Har pratet med kompisen, og han var ikke negativ på noen måte. Så ble vi to gode venner når hun og kompisen min var sammen, så dukket det opp følelser etterhvert. Men likevel føler jeg det er rart å snakke med han om det. Så er jeg litt skeptisk til at hun skal være sammen med meg, mens kompisen også er der. Blir vel rart i begynnelsen, men jeg håper det skal gå over. Om du bestemmer deg for å bli sammen med henne. Så vil det uansett bli problematisk i starten. Men jeg kjenner ikke din situasjon og kan bare komme med det jeg har opplevd. Men høres ut som du er i en litt verre situasjon. Hun slo opp, sammen i 2 år.... du har et dilemma der. Jeg vil anbefale dej å treffe jenta..bare dere to... i det skjulte (vet det hørest slemt ut). Men bare for å snakke sammen og føle på hvordan dere fungerer sammen, som venner. Du finner fort ut om det er noe mer.. Om dere begge føler for å gå videre, ville jeg snakket med kompisen din. Hvor nedbrutt er han egentlig? Er han langt nede og savner henne, så vent med å bli sammen med jenta! Ikke la han få så mye drit i trynet på en gang.. Er jenta noe å satse på, greier hun å vente litt. Ta tiden til hjelp! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Om de møtes i skjul og eksen/kompisen finner utav det, ja da blir det jo ikke problemer... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Svaret her er så enkelt som at du ikkje skal røre jenta. Bros before hoes mann!! Lenke til kommentar
Spiritless Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det er ikke lett å velge, så jeg skal ikke komme med noen tydelige oppfordringer til hva du skal gjøre, men du kan jo stille deg selv dette spørsmålet: Hvis det er så lett for henne å slå opp med kompisen din, uten at dere hadde noe på gang, hva er da sannsynligheten for at det kan skje igjen? Og da denne gangen med deg. Det virket jo ikke som om det hun gikk til var en sikker ting eller at det skulle så mye til, når hun slo opp med han for å gå til deg. Hun kan jo like gjerne ta de samme sjansene senere... Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nei!! Veldig fy-fy. Venn > Kjæreste. Any day. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du burde virkelig holde deg unna dama, og være en kompis. Men hvis du i det hele tatt vurderer å bli sammen med henne, at hun er verdt det, synes jeg i det minste du burde VENTE en god stund før du i det hele tatt tenker på å gå fram med denne dama. Og hvis/når en god stund har gått, så burde du iallefall spørre kameraten din om det er greit for han om du blir sammen med denne jenta ('fordi du liker henne'). Sier han ja, så er det vel greit. Sier han nei så respekter det og la være. Men vente så lenge på ei jente du egentlig aldri har tenkt på? Ikke verdt det. You are better off forgetting about her. Er langt ifra ditt problem at hun slo opp med han (i hvertfall ifra det du forteller), og du burde klare å styre unna skyldfølelsen. Men etter min mening burde du bare si beklager til dama, og velge kompisen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå