Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bluescreen etter hvilemodus

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg vekker maskinen fra hvilemodus får jeg en bluescreen.

Hvorfor det? :)

Hvordan kan jeg lese av problemteksten i bluescreen? Maskinen restarter seg selv litt for fort til å få det med seg.

Maskinene er høvelig ny, og består av følgende; Asus maximus II Formula, E8400, 2GB RAM, ATI4870 512MB

Endret av Archeus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan jeg lese av problemteksten i bluescreen? Maskinen restarter seg selv litt for fort til å få det med seg.

Maskinene er høvelig ny, og består av følgende; Asus maximus II Formula, E8400, 2GB RAM, ATI4870 512MB

Det er nødvendigvis ikke noe feil med hardwaren din, men vil heller tro det er noe feil med operativsystemet. Men du glemte å fortelle hva du bruker!

Lenke til kommentar

Det er nødvendigvis ikke noe feil med hardwaren din, men vil heller tro det er noe feil med operativsystemet. Men du glemte å fortelle hva du bruker!

Jeg bruker Windows Vista Ultimate 64 bit

Endret av Archeus
Lenke til kommentar
Kan dette fikses?

Beklager, er ikke helt kjent med akkurat det operativsystemet. Det eneste jeg kan anbefale er å registrere feilkoden som kommer opp på bluescreen. Og du sier at feilmeldingen forsvinner raskt. Hvis ikke «pause»-knappen på tastaturet virker, bør du kanskje stå parat med et fotoapparat for å ta et bilde av nettopp denne skjermen. Tror det er relevant å begynne der for å løse problemet.

Lenke til kommentar
Kan dette fikses?

Beklager, er ikke helt kjent med akkurat det operativsystemet. Det eneste jeg kan anbefale er å registrere feilkoden som kommer opp på bluescreen. Og du sier at feilmeldingen forsvinner raskt. Hvis ikke «pause»-knappen på tastaturet virker, bør du kanskje stå parat med et fotoapparat for å ta et bilde av nettopp denne skjermen. Tror det er relevant å begynne der for å løse problemet.

Vet at det skal gå ann å få maskinen til å holde seg på bluescreen når den dukker opp, men husker ikke hvor de instillingene var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...