Peppep Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Du må da selv bestemme hvilket design du foretrekker. Telefonene er veldig like. Design er annerledes, og de fordelene Lionel_Luthor nevner. I tillegg har den FM-sender og bedre FM-radiofunksjon (med RDS, noe N82 mangler). Dessverre har den bare dual-LED i stedet for ekte blits (xenon) som N82 har, men det er så vidt jeg ser den eneste faktoren som ikke er like bra eller bedre. N79 gir deg altså mer for pengene, og er det beste kjøpet av de to - særlig på grunn av den forbedrede batteritiden, noe i alle fall jeg synes er viktig. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 finnes ikke N79 i hel svart? Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 da er spørsmålet er kamera eller taletid,litt bedre batteri og fm sender viktigst? jeg selv hadde gått for n82 men en annen mobil er jop LG kf600 da den har. fint design (jeg og de fleste synes hvertfall det) bra kamera (ikke like bra som n82) bra mp3 spiller (i forhold til at det ikke er en ren musikk telefon) minus med den er: Dårlig e-post leser. svak kalander. men regner egentlig med at den mobilen har det du trenger og den koster 900kr mindre enn N82 og 1500 kr mindre enn n79. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 da tror jeg det blir N82 da jeg vil ha god kalender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå