Gå til innhold

Den offisielle Merkeklær tråden!

Anbefalte innlegg

Har ingen favoritt merker, kjøper klær egentlig overalt så lenge jeg finner noe jeg syns er kult og passer til meg. Alt fra HM til merkebutikker.

Akkurat det siste er nok grunnen til at jeg ofte handler dyrt da.

Personlig liker jeg godt noen av tingene til Prada, men mest pen klærne.

Ellers har jeg sansen for Moods of Norway, men mye av det er ikke min stil.

Elsker Björn Borg boxere, har også ett par sko derifra om er veldig fine.

Eton skjoter er fine og passer meg perfekt!

D&G kommer med noen lysglimt ellers syns jeg mye av det de lager er ganske harry.

Tiger er jo en sikker vinner også da, sammen med bokser fra Nudie.

Er også ganske glad i Peak.

Sikkert mange merker/designer jeg har glemt...

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aner ikke hvor jeg skal spørre om det her,men, jeg fikk en grønn poco loco genser med masse gulaktige merker av en brukket spiker og en eske eller noen. den er hvit med grønne firkanter inni og kan vrenges.Nå på skolen påstod en at det var en jentegenser, men jeg har sett den på carlings og den henger sammen med gutteklær. Kan noen oppklare det for meg?

Lenke til kommentar
aner ikke hvor jeg skal spørre om det her,men, jeg fikk en grønn poco loco genser med masse gulaktige merker av en brukket spiker og en eske eller noen. den er hvit med grønne firkanter inni og kan vrenges.Nå på skolen påstod en at det var en jentegenser, men jeg har sett den på carlings og den henger sammen med gutteklær. Kan noen oppklare det for meg?

Hvis den er i gutteavdelingen er den for gutter. MEN i disse dager går alt slik for meg som unisex, siden jentene som handler på Urban, Carligns osv like godt tar på seg gutteklær.

Lenke til kommentar

Ja, det kan jeg si meg mer enig i. Fjortissene misbruker desverre merker som WeSC og DC. Også tar selvfølgelig kjeder som Urban ikke inn noe annet enn logoflash-klærene deres og selger dem til blodpris.

Btw, her har du gode eksempler på fete hoods fra DC og WeSC:

57231.jpg

55398.jpg

Lenke til kommentar
Har ÉN logofolash genser fra WeSC, men den fikk jeg... Og jeg er ikke så prinsippfast at jeg gidder å levere den tilbake :p

Og den med logoflash har ingen på min skole i hvertfall, de har bare hoods omtrent, og jeg har bare sweatshirts (Y)

Dog, synes jeg ikke de genserene som ble posta var pene eller spesielt kule.

Og Volcom er da ikke SÅ ille ang. logoflash? Værre med DC og WeSC her i Norge, vel å merke.

Vell.Volcom er ikke så ille egentlig. Jeg synes ikke de gensera du posta var så tøffe jeg heller, for lite farger, men det er en start :p Bedre enn logoflashing 2k8 liksom:P

Lenke til kommentar

Det som er med mye av de merkene hvert fall når det kommer til genserene er at de lager dem ikke selv. De kjøper bare opp masse gensere også trykker de ett trykk på dem.

De fleste av de merkene DC, Volcom ol kjøper fruit of the loom og selger det som sitt eget med sitt eget trykk. Det syns jeg er litt spess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...