The King Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) - Scotch and Soda mange dritfete klær derifra Abercrombie and Fitch Digger buksene deres, remsen passer meg perfekt Tommy Hilfiger Hugo Boss Moods of Norway Tiger ++ Mange andre merker, bryr meg om merker - MEN klærne skal passe til min stil, har alt fra en H&M bukse til en annen t-skjorte, men det kjøper jeg KUN for å chille hjemme i. Men jeg blir påvirket av de andre rundt meg, vennegjeng osv... Bor i Bærum og er 16 - snart 17. Endret 6. januar 2009 av Fallskjermen Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva er greien med Moods of Norway? jævlig harry imo Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Godt spørsmål, dyktige markedsførere, men elendige designere. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det er så harry at det blir ganske kult, imo Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva er greien med Moods of Norway? jævlig harry imo Enig, Moods of Norway er elendig. Men de har av og til et par bra klær. Jeg har kjøpt en t-skjorte nylig, 250kr for en fin t-skjorte med norsk, vinter motiv. Det er første gang jeg fant noe jeg liker, det var tilfeldig Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Men du liker casual stilen? Er ikke mer enn 14. Og har ikke råd til så veldig elegante klær. Men jeg holder meg langt unna Wesc og den logoflash greia der. Du holder deg vel langt unna det på nettet sålenge brukerene her ikke liker det ... Det der kan du bare spare deg for. Ingen vits i og komme med sånne frekke kommentarer som det der. Hva brukerne her mener, trenger ikke jeg og bry meg om. Det er deres meninger, og jeg har mine meninger. Og jeg liker ikke Wesc. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Av merker så bruker jeg egentlig det meste. Black Label, Sweet Denim, Fox (Racing), Zoo York, Fallen, Insight 51 osv. For det meste "skateklær" egentlig, men er jo en liten skater så. Er derimot ikke så glad i klær fra Lacoste, Ralph Lauren osv da. Misliker dem ikke, men ikke min stil. Jeg kler rett og slett ikke cardigans osv. Også, til en som nevnte pene klær fra WESC: Ja, skal si meg en enig, grunnen til at mange misliker WESC er logoflash genserene som alle fjortisene bruker. Derimot, så har de en del fete klær, som ikke er logoflash. Ser ikke at det WESC før man studerer litt og ser en liten logo. Holdt faktisk på å kjøpe meg en WESC-genser i stad. En svar og blåstripete med en bitteliten WESC-logo på. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Identity er vel bare en dårlig rip-off av DC sine logoflash-gensere? Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Av merker så bruker jeg egentlig det meste. Black Label, Sweet Denim, Fox (Racing), Zoo York, Fallen, Insight 51 osv. For det meste "skateklær" egentlig, men er jo en liten skater så. Er derimot ikke så glad i klær fra Lacoste, Ralph Lauren osv da. Misliker dem ikke, men ikke min stil. Jeg kler rett og slett ikke cardigans osv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Finnes vell flere Black Label enn RL? Etter en rask titt på Google. http://www.blacklabelskates.com/ Endret 6. januar 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Veldig mange merker som har linje som kalles Blacklabel godseieren.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Finnes vell flere Black Label enn RL?Etter en rask titt på Google. http://www.blacklabelskates.com/ Riktig, riktig, dette "Black Label" jeg mente.. Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei skal til Bergen på fredag å kjøpe meg Wesc, DC eller Volcom lue og jeg hvet de har på Urban men har de noen andre plasse og? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Nå vet jeg ikke akkurat hvilken butikker de har i Bergen, men du kan jo se etter Swag eller Session også. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jepp, Session ligger sentralt. Strandgaten 14. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hva syntes folk om Björkvind klær da? Vet ikke om det regnes som et "merke" men jeg syntes de har utrolig mye tøft. Og de skiller seg ut. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja! Heter Bjôrkvin Skulle inn på nettsiden deres isted og hade søkt rett en gang og feil en gang så det så slik ut i fanen nedover: www.Bjorkvin.com www.Bjorkvind.com Tok faktisk en liten stund før jeg fant den rette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå