Gå til innhold

Den offisielle Merkeklær tråden!


Anbefalte innlegg

- Scotch and Soda

mange dritfete klær derifra

 

Abercrombie and Fitch

Digger buksene deres, remsen passer meg perfekt

 

Tommy Hilfiger

 

Hugo Boss

Moods of Norway

 

Tiger

 

++ Mange andre merker, bryr meg om merker - MEN klærne skal passe til min stil, har alt fra en H&M bukse til en annen t-skjorte, men det kjøper jeg KUN for å chille hjemme i. Men jeg blir påvirket av de andre rundt meg, vennegjeng osv... Bor i Bærum og er 16 - snart 17.

Endret av Fallskjermen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er greien med Moods of Norway? jævlig harry imo

 

Enig, Moods of Norway er elendig. Men de har av og til et par bra klær. Jeg har kjøpt en t-skjorte nylig, 250kr for en fin t-skjorte med norsk, vinter motiv. Det er første gang jeg fant noe jeg liker, det var tilfeldig :p

Lenke til kommentar
Men du liker casual stilen?

 

Er ikke mer enn 14. Og har ikke råd til så veldig elegante klær. Men jeg holder meg langt unna Wesc og den logoflash greia der.

Du holder deg vel langt unna det på nettet sålenge brukerene her ikke liker det ...

 

Det der kan du bare spare deg for. Ingen vits i og komme med sånne frekke kommentarer som det der.

 

Hva brukerne her mener, trenger ikke jeg og bry meg om. Det er deres meninger, og jeg har mine meninger. Og jeg liker ikke Wesc.

Lenke til kommentar

Av merker så bruker jeg egentlig det meste. Black Label, Sweet Denim, Fox (Racing), Zoo York, Fallen, Insight 51 osv. For det meste "skateklær" egentlig, men er jo en liten skater så. :p

Er derimot ikke så glad i klær fra Lacoste, Ralph Lauren osv da. Misliker dem ikke, men ikke min stil. Jeg kler rett og slett ikke cardigans osv.

 

Også, til en som nevnte pene klær fra WESC: Ja, skal si meg en enig, grunnen til at mange misliker WESC er logoflash genserene som alle fjortisene bruker. Derimot, så har de en del fete klær, som ikke er logoflash. Ser ikke at det WESC før man studerer litt og ser en liten logo. Holdt faktisk på å kjøpe meg en WESC-genser i stad. En svar og blåstripete med en bitteliten WESC-logo på. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...