Gå til innhold

Den offisielle Merkeklær tråden!


Anbefalte innlegg

Så ikke siste svaret ditt Gynekologen, men ingen her som har påstatt at du kritserer andre pga. klesstilen eller, beklager viss du har misforstått meg.

Men det jeg lurer på, er hvorfor du med engang du fikk litt negativ feedback, begrunner den feedbacken med at ingen tørr å kjøre egen stil? Bare fordi de ikke likte det du postet.

Endret av Homme
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hver sin smak.

Er desverre alt for få som tør å ha sin egen stil, og de fleste ender opp med Volcom, DC, WESC, Lindeberg, osv osv.

 

 

Så ikke siste svaret ditt Gynekologen, men ingen her som har påstatt at du kritserer andre pga. klesstilen eller, beklager viss du har misforstått meg.

Men det jeg lurer på, er hvorfor du med engang du fikk litt negativ feedback, begrunner den feedbacken med at ingen tørr å kjøre egen stil? Bare fordi de ikke likte det du postet.

Jeg bare henviste til fakta og min egen mening. Hadde ingenting med at folk ikke likte klærne mine

Tok en ny linje for å prøve å dele inlegget i to, men det var tydeligvis ikke vellykket

Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Kanskje ikke på din, men på alle andre.

 

Tror disse merkene er veldig sånn Oslo-område. Og jeg bor nesten en halv time unna. Og her er ikke disse merkene så mainstream. Men Wesc er mainstream. Og det samme med brun-krem stilen, sokkene-over-buksene stilen, og strikk rundt buksa stilen.. Og jeg hater det! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Tror disse merkene er veldig sånn Oslo-område. Og jeg bor nesten en halv time unna. Og her er ikke disse merkene så mainstream. Men Wesc er mainstream. Og det samme med brun-krem stilen, sokkene-over-buksene stilen, og strikk rundt buksa stilen.. Og jeg hater det! :thumbdown:

 

sånn er det overalt nesten, bor på landet og sånn er nesten alle.(skal ikke si at jeg er så veldig mye bedre selv)

Lenke til kommentar

Mine favorittmerker:

 

pa:nuu

humör

Moods of Norway

Matinique

Ralph Lauren

Tommy Hillfiger

Lee

Tiger

 

Holder meg bevisst unna Wesc og bjørkvin og sånn, for å ikke være altfor mainstream. Spesielt Wesc, kjenner nesten ikke en person utenom meg selv som ikke har en wesc-genser. Skjønner ikke hva som er med de, er ikke så fete?

Endret av Karlson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...