Gå til innhold

Den offisielle Merkeklær tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har ingenting med "egen stil" å gjøre, det har med personlige preferanser og hva man føler seg vel i. Selv føler jeg meg utilpass i en ganser ala. den øverste på forrige side (ikke at den på noen måte oppfyller kravet til "egen stil" - men jeg sammenligner med den, da du tydeligvis mener det); jeg føler meg mer vel i WeSc-skjortene mine, litt løse jeans og sneakers.

 

Men joda så neida, hva er egentlig poenget med denne tråden?

Lenke til kommentar
Hver sin smak.

Er desverre alt for få som tør å ha sin egen stil, og de fleste ender opp med Volcom, DC, WESC, Lindeberg, osv osv.

 

 

Dagens største mengde bullshit?

Hva f*en mener du med 'ender opp med Volcom, WESC, Lindeberg, osv osv.'?

Det går da nett fint å ha en egen stil selv om man bruker noen av de merkene.

 

Det er sikkert LANGT flere som bruker Blowfly fra Cubus, eller Selected fra J&J.

Jeg har min egen stil, ingen jeg kjenner har helt identisk stil eller smak som meg, selv om vi bruker samme merker.

 

FRUSTRASJON.

Mente bare at det er utrolig mange som buker Volcom, DC, WESC, Lindeberg osv. kun fordi sidemannen gjør det.

 

 

Så det å bruke noe stygt er å tørre å ha sin egen stil?

Og det sier du?

Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar
Kapitalisten: Er vel mer hvordan han med en gang han fikk litt negativ tilbakemelding kommer med påstanden at "ingen tørr å kjøre egen stil", uten å ha noe annet å bygge den på enn litt negativt feedback fra andre.

Hvis du hadde giddet å lese gjennom andre tråder, så hadde du nok forstått at dette ikke var første gang jeg kritiserte stilene til folk.

Og at jeg kritiserer folks stil pga. negativ feedback er bare latterlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...