Altobelli Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Aquascutum har mye bra, ja. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Den øverset ser bedre ut enn den nederste, men likte egentlig ingen av de. Fikk litt assosiasjoner til Burberry sine piquéer. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Aqua og Burberry er mye det samme, ja. Bare det at Burberry er totalt ødelagt av white trash/thugs whatever u call it. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Aquascutum har mye bra, ja. Ingen som har sagt det... Likte egentlig ingen av dem, men som sagt var den øverste best av de 2. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Hver sin smak. Er desverre alt for få som tør å ha sin egen stil, og de fleste ender opp med Volcom, DC, WESC, Lindeberg, osv osv. Endret 30. november 2008 av Gynekologen Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Gynekologen: Hvorfor begynner du å blande inn "tør å ha egen stil"-opplegget her nå? Og viss du refferer til de to plaggene som "egen stil" ville jeg tatt å kikket litt ut.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det har ingenting med "egen stil" å gjøre, det har med personlige preferanser og hva man føler seg vel i. Selv føler jeg meg utilpass i en ganser ala. den øverste på forrige side (ikke at den på noen måte oppfyller kravet til "egen stil" - men jeg sammenligner med den, da du tydeligvis mener det); jeg føler meg mer vel i WeSc-skjortene mine, litt løse jeans og sneakers. Men joda så neida, hva er egentlig poenget med denne tråden? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Hver sin smak.Er desverre alt for få som tør å ha sin egen stil, og de fleste ender opp med Volcom, DC, WESC, Lindeberg, osv osv. Dagens største mengde bullshit? Hva f*en mener du med 'ender opp med Volcom, WESC, Lindeberg, osv osv.'? Det går da nett fint å ha en egen stil selv om man bruker noen av de merkene. Det er sikkert LANGT flere som bruker Blowfly fra Cubus, eller Selected fra J&J. Jeg har min egen stil, ingen jeg kjenner har helt identisk stil eller smak som meg, selv om vi bruker samme merker. FRUSTRASJON. Mente bare at det er utrolig mange som buker Volcom, DC, WESC, Lindeberg osv. kun fordi sidemannen gjør det. Så det å bruke noe stygt er å tørre å ha sin egen stil? Og det sier du? Endret 30. november 2008 av Gynekologen Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Gynekologen: Det var du som begynte å legge ut om "egen stil", kan jeg få lov til å spørre hvor det kom ifra? Bare fordi noen ikke liker de samme plaggene som deg? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Har ikke noe problem med at folk ikke liker det samme som meg, for all del. Men at såpass mange kjører "fjortis"-stilen er skremmende. Endret 30. november 2008 av Gynekologen Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Og du mener du har en egen stil? No offence, men de klessplaggene jeg har sett du har postet er ikke akuratt noe revolusjonerende og "sjeldent". Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Mente bare at det desverre er litt for mange som kjører fjortis-stilen Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Men jeg spør igjen, hvorfor trakk du frem det med en gang noen ikke likte plaggene du postet? Det er bare det jeg lurer på, hvordan du trekker konklusjoner. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Han trekker vel konklusjoner akkurat som deg: Ut ifra egne meninger. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg er rimelig skeptisk til definisjonen av "egen stil". Det er vel heller et spørsmål om hvilken stil man liker. Veit ikke om mange som har en helt egen stil. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Kapitalisten: Er vel mer hvordan han med en gang han fikk litt negativ tilbakemelding kommer med påstanden at "ingen tørr å kjøre egen stil", uten å ha noe annet å bygge den på enn litt negativt feedback fra andre. Endret 30. november 2008 av Homme Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Stilen din blir ene og alene bestemt av miljøet du vokser opp i, vil nå jeg si. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kapitalisten: Er vel mer hvordan han med en gang han fikk litt negativ tilbakemelding kommer med påstanden at "ingen tørr å kjøre egen stil", uten å ha noe annet å bygge den på enn litt negativt feedback fra andre. Hvis du hadde giddet å lese gjennom andre tråder, så hadde du nok forstått at dette ikke var første gang jeg kritiserte stilene til folk. Og at jeg kritiserer folks stil pga. negativ feedback er bare latterlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå