Gå til innhold

Den offisielle Merkeklær tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne tråden er bare så herlig absurd! Perfekt underholdning en sen torsdagskveld, når man har sittet 10 timer og lest til fysikkeksamen, og trenger et lite avbrekk.

 

Jeg har mange skjorter fra Wesc, logoflash og logoflash fru Blom ... Den ene har en brodert logo på 1x3 cm på brystlommen - de andre har Wesc-logoen på vaskelappen. Kvalifiserer det til logoflash?

Endret av Mr. Bojangles
Lenke til kommentar
Men gutter! Den øverste har jo logo! :o

Ja, men er den over hele brystet? Nei.

 

Generalisering feiler.

WESC og Björkvin må ikke være logoflash, herregud.

Du googla to 'kjedelige' gensere og en 'pen'.

Nei, jeg Googlet "Polo Ralph Lauren sweater", "Björkvin sweater" og "WESC".

 

Når jeg googla Björkvin fikk jeg ikke opp den du hadde før side 3.

Hvorfor tok du ingen av de første? Var de ikke logoflash nok?

Alle bildene var fra første side.

 

WESC på en annen side er trist at folk kun kjøper det pga. logo. Men mine sweatshirts uten større logo enn den RL genseren, de er fortsatt teite og loser-ish bare fordi det er WESC :)

Jeg sier ikke at de genserene du har fra WESC uten logo splashet over hele brystet er teite og logoflash, men de som faktisk har det mener jeg at er teite og logoflash.

 

Det er det. Men jeg er UTROLIG frustrert og lei over de helt ut på vidda kommentarene om at WESC er logoflash uansett hva, uten å tenke over at 'egne' merker også har logoflash.

Jeg er fullt klar over at f.eks. Polo Ralph Lauren også har mange gensere med logo over hele brystet, slik som denne (dog er det ikke slik logoen til PRL ser ut, den er annerledes)

pPOLO2-5265131_lifestyle_v330.jpg

Forskjellen på denne og en random genser fra WESC med logo over hele brystet er at denne er det gjort noe med - den er lagd litt ordentlig.

pPOLO2-5233098_standard_v330.jpg

Her er forresten en genser fra PRL som har svær logo, og den ser ikke så veldig bra ut.

Men jeg påstår at denne faktisk ser bedre ut enn de fra WESC og Björkvin jeg postet tidligere.

Lenke til kommentar

 

Kanje WESC genseren... eller Björkvin likte ikke helt den første. Det er bare min mening du kan jo spørre noen andre.

 

Skal du kjøpe en av dem?

 

Tror nok muuuuligens at det var et litt ledende spørsmål...

 

Selvfølgelig ser den øverste best ut, har en lignende fra Armani :)

 

Bilete fjerna frå sitat. Vennligst ikkje siter bilete.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar

 

Kanje WESC genseren... eller Björkvin likte ikke helt den første. Det er bare min mening du kan jo spørre noen andre.

 

Skal du kjøpe en av dem?

 

Tror nok muuuuligens at det var et litt ledende spørsmål...

 

Selvfølgelig ser den øverste best ut, har en lignende fra Armani :)

 

haha for en modell han med WESC genseren :p

 

Bilete fjerna frå sitat. Vennligst ikkje siter bilete.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Den øverste var rar, kan være at noen klare å få den til å se bra ut - så jeg lar tvilen komme den til gode. De andre var kjedelige, kun en simpel hettegenser med et simpelt logotrykk på.

 

Noe som er litt morsomt, er at jeg har en av disse berømmelige Diesel-genserene med svwær logo på brystet, dem som "alle" kule hadde på slutten av 90-tallet. Den har jeg brukt i garasjen, brukt når jeg pusser opp hjemme, brukt den når jeg har jobbet ute etc. fin som ny - sikkert blitt vasket minst 100 ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...