Alinoe Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Alltid hyggelig å kunne trekke ned noens konsentrasjon rundt potensielt viktige eksamener! Hva skal du ha eksamen i? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Huff si det. Fagkoden er NO-100, det er en del av pensum i bachelor i Kommuikasjon. Kjedelig er det ihvertfall. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 "Tekst og Tolkning", ved UiA? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Heller deg enn meg! Det fikk jo min "Dynamisk Tingsrett" til å virke konkret og lettfattelig! Lykke til i morgen! Edit: Merkeklær, ja!!! Jeg kjøpte noen skjorter av merket Eton fra follestad i dag! De var fine! Endret 28. november 2008 av Alinoe Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hehe tja, det vet jeg ingen ting om, men takk for det! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Denne tråden er bare så herlig absurd! Perfekt underholdning en sen torsdagskveld, når man har sittet 10 timer og lest til fysikkeksamen, og trenger et lite avbrekk. Jeg har mange skjorter fra Wesc, logoflash og logoflash fru Blom ... Den ene har en brodert logo på 1x3 cm på brystlommen - de andre har Wesc-logoen på vaskelappen. Kvalifiserer det til logoflash? Endret 28. november 2008 av Mr. Bojangles Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Men gutter! Den øverste har jo logo! :o Ja, men er den over hele brystet? Nei. Generalisering feiler. WESC og Björkvin må ikke være logoflash, herregud. Du googla to 'kjedelige' gensere og en 'pen'. Nei, jeg Googlet "Polo Ralph Lauren sweater", "Björkvin sweater" og "WESC". Når jeg googla Björkvin fikk jeg ikke opp den du hadde før side 3.Hvorfor tok du ingen av de første? Var de ikke logoflash nok? Alle bildene var fra første side. WESC på en annen side er trist at folk kun kjøper det pga. logo. Men mine sweatshirts uten større logo enn den RL genseren, de er fortsatt teite og loser-ish bare fordi det er WESC Jeg sier ikke at de genserene du har fra WESC uten logo splashet over hele brystet er teite og logoflash, men de som faktisk har det mener jeg at er teite og logoflash. Det er det. Men jeg er UTROLIG frustrert og lei over de helt ut på vidda kommentarene om at WESC er logoflash uansett hva, uten å tenke over at 'egne' merker også har logoflash. Jeg er fullt klar over at f.eks. Polo Ralph Lauren også har mange gensere med logo over hele brystet, slik som denne (dog er det ikke slik logoen til PRL ser ut, den er annerledes) Forskjellen på denne og en random genser fra WESC med logo over hele brystet er at denne er det gjort noe med - den er lagd litt ordentlig. Her er forresten en genser fra PRL som har svær logo, og den ser ikke så veldig bra ut. Men jeg påstår at denne faktisk ser bedre ut enn de fra WESC og Björkvin jeg postet tidligere. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hvorfor vil noen kjøpe hettegensere med en slik fæl flashy logo på brystkassa? o_O Enig. Jævli 98 ass. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Hvilken ser best ut av disse tre?http://ecx.images-amazon.com/images/I/31Q4...ZRL._AA280_.jpg http://www.planet-sports.de/images/product...tshirt_navy.jpg http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/12b/3...AAAAAASs0zg.jpg Kanje WESC genseren... eller Björkvin likte ikke helt den første. Det er bare min mening du kan jo spørre noen andre. Skal du kjøpe en av dem? Tror nok muuuuligens at det var et litt ledende spørsmål... Selvfølgelig ser den øverste best ut, har en lignende fra Armani Bilete fjerna frå sitat. Vennligst ikkje siter bilete.-ttt Endret 29. november 2008 av ttt Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Hvilken ser best ut av disse tre?http://ecx.images-amazon.com/images/I/31Q4...ZRL._AA280_.jpg http://www.planet-sports.de/images/product...tshirt_navy.jpg http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/12b/3...AAAAAASs0zg.jpg Kanje WESC genseren... eller Björkvin likte ikke helt den første. Det er bare min mening du kan jo spørre noen andre. Skal du kjøpe en av dem? Tror nok muuuuligens at det var et litt ledende spørsmål... Selvfølgelig ser den øverste best ut, har en lignende fra Armani haha for en modell han med WESC genseren Bilete fjerna frå sitat. Vennligst ikkje siter bilete.-ttt Endret 29. november 2008 av ttt Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ralph Lauren. Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Wesc genseren selvfølgelig den er finest! nOEN SOM ER ENIG? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nei. En svart og kjedelig genser med WESC på brystet. Hva er fint? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Den øverste var rar, kan være at noen klare å få den til å se bra ut - så jeg lar tvilen komme den til gode. De andre var kjedelige, kun en simpel hettegenser med et simpelt logotrykk på. Noe som er litt morsomt, er at jeg har en av disse berømmelige Diesel-genserene med svwær logo på brystet, dem som "alle" kule hadde på slutten av 90-tallet. Den har jeg brukt i garasjen, brukt når jeg pusser opp hjemme, brukt den når jeg har jobbet ute etc. fin som ny - sikkert blitt vasket minst 100 ganger. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er på utkikk etter en ny genser. Hvilke av disse? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Den øverste syns ihvertfall jeg var finest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå