Gå til innhold

Den offisielle Merkeklær tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hvorfor er DC taper?

Hmm... :hmm: Ingen GOD grunn til det!? :(

Du enig i at DC er "taper" (wtf?) uten å ha en grunn.

 

Kanje WESC genseren... eller Björkvin likte ikke helt den første.

Skal du kjøpe en av dem?

WESC- og Björkvin-genserene kunne like gjerne vært en genser fra barneavdelinga på Cubus, hvis bare logoen hadde blitt byttet ut med fire-fem tilfeldige bokstaver.

Lenke til kommentar
Det er det. Men jeg er UTROLIG frustrert og lei over de helt ut på vidda kommentarene om at WESC er logoflash uansett hva, uten å tenke over at 'egne' merker også har logoflash.

 

Ja, jeg er ganske glad i sarkasme og ironi. :love:

 

Jeg tror det går mer på at man forbinder WESC med logoflash siden det er den eneste siden man legger merke til. Man kommer ikke bort fra logoflash, så i den forstand er nesten alle plagg logoflash.

Lenke til kommentar
§ 3-3. Vedtak om tvungent psykisk helsevern

 

På bakgrunn av opplysninger fra legeundersøkelsen etter § 3-1 og eventuell tvungen observasjon etter § 3-2, foretar den faglig ansvarlige en vurdering av om de følgende vilkårene for tvungent psykisk helsevern er oppfylt:

1. Frivillig psykisk helsevern har vært forsøkt, uten at dette har ført fram, eller det er åpenbart formålsløst å forsøke dette.

2. Pasienten er undersøkt av to leger, hvorav én skal være uavhengig av den ansvarlige institusjon, jf. § 3-1.

3. Pasienten har en alvorlig sinnslidelse og etablering av tvungent psykisk helsevern er nødvendig for å hindre at vedkommende på grunn av sinnslidelsen enten

a. får sin utsikt til helbredelse eller vesentlig bedring i betydelig grad redusert, eller det er stor sannsynlighet for at vedkommende i meget nær framtid får sin tilstand vesentlig forverret, eller

b. utgjør en nærliggende og alvorlig fare for eget eller andres liv eller helse, eller

c. er blitt nominert til tvunget psykisk helsevern av en bruker av diskusjon.no med minst 1500 innlegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...