Angeleno Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 DC er taper, Lindeberg er soss, WESC er fjortis, resten er helt ok. Hahahaha, generalisering er elsk. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 DC er taper, Lindeberg er soss, WESC er fjortis, resten er helt ok. Hahahaha, generalisering er elsk. Jupp Er enig i at DC er taper, selvom jeg har det selv Og er fjortis så WESC funker vel da, har det selv! Lindeberg har jeg ikke hørt om Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Krakknisse Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Stenstrøms Gant Tiger of Sweeden Ralph Lauren Hugo Boss Acne Burberry I tilfeldig rekkefølge. Endring: La til Burberry. Endret 26. november 2008 av Krakknisse Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg som er så glad i lister må nesten utnytte muligheten. Nå skal det sies at mine uttalelser ikke har noe med kvinnekolleksjonene, siden jeg ikke har noe kjennskap til de. Bruuns Bazaar Fillipa K Tiger of Sweden Philosophy Blues Original Burberry Jeg har forsåvidt hatt en fascinasjon for enkelte av Ann Demeulemeesters kreasjoner. Det er ikke noe jeg kan se for meg bli brukt på gaten, men noe av det gotisk(?) inspirerte er som nevnt ovenfor fascinerende. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Prøvd og sett ett par Ann D plagg i rl, må si jeg er dyktig imponert, fantastiske håndverk rett og slett. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det kunne vært morsomt og prøvd ja, Homme. Men så langt kan jeg bare referere til det jeg har sett igjennom forskjellige medier. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 DC er taper, Lindeberg er soss, WESC er fjortis, resten er helt ok. Aldri skjønt hvorfor J.Lindeberg blir stemplet som soss. Er det fordi det var en tid der fjortiser gikk med den heftige logoflash genseren? Da må det heller bli stemplet som fjortis. Btw, så har J.Lindeberg gått bort fra dette, nå har dem enkle plagg, med passform som er etter min kropp Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Logoflash WESC er fjortis. Og hvorfor er DC taper? Hmm... Ingen GOD grunn til det!? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg synes Gant er best. Ikke det at jeg har så mye av det, men det er favorittmerket mitt. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har ingen "favorittmerker". Kjøper kun klær som er fine, uavhengig av produsent. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har ingen "favorittmerker". Kjøper kun klær som er fine, uavhengig av produsent. Det gjør jeg også, men har et ekstra godt øye til Gant. Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hva syns dere om Bjorkvind da? Ikke så mye prating om det merke PS: Skal til byen å kjøpe meg noen klær neste veke... Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 VolcomNudie Nike DC Quicksilver Björkvin Element WESC (Nei, jeg bruker ikke logoflash) Kjøper snart noe pa:nuu og Humör tenker jeg. Hva har du i mot Logoflah da? Personlig så digger jeg logoflash Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Björkvin er logoflash og har generelt tacky klær. Og så spør du hva man har imot logoflash - vel, jeg kan svare for min del. Det ser bare teit ut, hvem ønsker å gå med en svær logo plantet over brystet? Ser stygt ut og viser at du har generelt dårlig smak. Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Björkvin er logoflash og har generelt tacky klær. Og så spør du hva man har imot logoflash - vel, jeg kan svare for min del. Det ser bare teit ut, hvem ønsker å gå med en svær logo plantet over brystet? Ser stygt ut og viser at du har generelt dårlig smak. Kansje,for å være helt ærlig bruker jeg ikke mye logoflash klær. Har en stilig Bjorkvind måtte bare si det, for å anbefale detl Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Wesc,DC,Björkvin,Volcom,Diesel,Lee,Levis,Tommy Hilfinger og kansje J.Lindeberg er bare best! Kjøpt nylig noe undertøy og en genser fra Tommy Hilfinger Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvilken ser best ut av disse tre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå