Psychotron Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg synst DC logoen er kulere enn JL logoen, men de genserene som de står WESC på ser ganske kule ut syns jeg da:P :!: Like bra som en hvilken som helst bomullsgenser med et hvilket som helst trykk på? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Når jeg tenker meg om så er det ingen merker jeg har kjøpt noe særlig mer av enn andre. Bryr meg bare om hvordan det ser ut egentlig. Gabba har mye jeg liker da. Dahlin har fine sko. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kva er eigentlig forskjellen på Emporio og Giorgio Armani? Har ikkje heilt fått det med meg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Liker så mangt, merket har heller lite å si. Men merker jeg har sansen for: Ralph Lauren Gucci Boss CK ToS Acne Matinique osv Endret 23. mars 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Kva er eigentlig forskjellen på Emporio og Giorgio Armani? Har ikkje heilt fått det med meg. Giorgio Armani er "hovedlinjene", orginalt desginet av Giorgio selv, og relativt stiv pris. Emporio er en "underlinje" som blir "solgt" ut til andre designere som designer under Armani sitt navn, og har som ett mer casual og ungdomelig preg, og vesentlig billigere. Samme som f.eks DG - D&G, Karl Lagerfeldt - K by Karl, Versace - Versace Jeans Cuture osv. Endret 23. mars 2009 av Homme Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Bukser: Asos Diesel Social Collision Jeg liker trange, svarte bukser og da passer det å handle på Hot Topic og andre "alternative" butikker. Skjorter People's Market Asos Sko: Vans Tuesday Night Band Practice: Det er mer stilen enn selve merket som bestemmer, finner jeg samme plagg til en billigere penge på H&M så ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe det der. Jeg går så fort lei av klær uansett, like greit at de er så billig som mulig. Endret 27. mars 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Litt offtopic, men du har fet stil Dorian Gray Lenke til kommentar
Korka Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Du kødder med de spisse skoa der nå? Fyfaen.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 De nederste skoene der.. .. første jeg tenkte var: "Damesko!". Vær sin lyst, men. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har en del plagg som fremstår som androgyne, spesielt skjerf som kan virke veldig jentete. Skoene er uten tvil over det mange har som grense, men til stilen funker det greit. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Bruker en del merkeklær, men favorittmerket mitt er garantert Filippa K. Finner alltid noe fra den kanten! Endret 31. mars 2009 av Rs125 Lenke til kommentar
Fredrick2204 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 DC VOLCOM Billabong Es Etnies Circa Det er det jeg bruker mest:) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har ikke et spesiellt yndlingsmerke, men jeg har alltid drømt om en skreddersydd brioni-dress! Det jeg derimot vet er hvilke merker jeg liker MINST!! Det er følgende: WESC, DC, volcom og Moods Of Norway!!! Jeg vil faktisk gå så langt som å si at jeg avskyr de 4 merkene! Det er ikke bare fordi 90% av landets 14-åringer går med klærne, men også fordi de lager klær som er frastøtende stygge! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kan si meg enig i Moods of Norway. De har skikkelig dårlig kvalitet. Produktene mister passform og begynner å nuppe alt for fort. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kvaliteten kan jeg ikke si noe om, for jeg har aldri, og kommer aldri til å eie et plagg fra Moods. Grunnen til at jeg misliker merket er fordi de lager grusome klær! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Og poenget med å kjøpe dyre merkeklær er ...? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Noen av mine personlige favoritter er Gant, J.Lindeberg og Emporio Armani. Kan legge til at samtlige i klassen går med WeSc, DC og andre skatemerker. Jeg synes ikke at disse klærne er det spor fine faktisk, mangler totalt passform og logoflash er de også, som mange har påpekt her. Endret 8. mai 2009 av Mchansern Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Og poenget med å kjøpe dyre merkeklær er ...? Kvalitet, snitt, passform, utseende... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Og poenget med å kjøpe dyre merkeklær er ...? Dette er tydeligvis ikke stedet for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå