anonym345765 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Hei, orker ikke å starte en ny tråd for dette spørsmålet, så tar det her. Hva kalles bukser som ikke er helt slim og ikke alfor vi ( baggy) og som har litt å gå på nede? Setter pris på om dere kan poste et bilde av dere selv eller noen andre med dem på. Lenke til kommentar
TTM1987 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er helt ny herpå forumet og har blitt veldig glad i klær ettervert. jeg vil si at disse er noen av favoritt merkene mine: J.Lindeberg (den nye piqueten syns jeg er drit kul og ja jeg har Lindeberg belte) Eton (skjorter) Tiger Of Sweden (belter,Dress bukser og hele dresser liker også boxerne) Armani Gant (Mye fine ull gensere) Ralph Lauren (skjorter,vest,gensere mye fint) Burberry Vercace sykt mye kult D&G har mye fint! bjørn borg boxere og "kose bukse" Lacoste Piquet og joggeskoene syntest jeg er kule jeg leter etter nye kule bukser noen forslag? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Slenger ut en ny liste jeg da. Gucci Bottega Veneta RL Nike Wood Wood Supreme Ann D Gianfranco Ferré Marc Jacobs Galliano Lenke til kommentar
Sindrern Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Adidas Nike Reebok Pa:nuu Humör Burton Levi's Franklin & Marshall Endret 24. februar 2009 av Sindrern Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kjøper helst klær uten synlige merker, jeg. Hvite sko, svarte sokker, ensfargede tskjorter, jeans uten merker, genser ut merker, jakke uten merke. Digg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kjøper helst klær uten synlige merker, jeg. Hvite sko, svarte sokker, ensfargede tskjorter, jeans uten merker, genser ut merker, jakke uten merke. Digg. Logoflash er ikke noe særlig kult. Men man liker jo div designere. Det gjør jeg hvert fall. Jeg er ikke blind på det heller da som noen er og bare kjøper det fordi det er den og den designere. Men stiller meg litt skeptisk til kvalitetet på klær som ikke har noe merke?! Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Mine favoritter er: Burton - jakker, hoodies og t-skjorter Volcom - hoodies, t-skjoter og jeans Element - hoodies og t-skjorter Levis - jeans Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg har en favoritt over alt annet: OAKLEY! Ellers er andre tøffe merker Diesel og O'Neill Bryr meg ikke så mye om merkleklær i grunn ^^ Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg syunst Burton og Volcom luer er kule:D Å mitt favoritt merke er DC, men Wesc kommer rett etter. Men hva har egentlig best kvalitet DC eller Wesc? Da tenker jeg spesielt på trykke. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nei, jeg er 13 år, men er da kansje fjortis, fordi fjortis er vell en still, være måte ikke en alder vell? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ok, men DC ser best ut. Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg synst DC logoen er kulere enn JL logoen, men de genserene som de står WESC på ser ganske kule ut syns jeg da:P Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hahaha, er et lite lyspunkt på en ellers dårlig dag å lese innleggene dine Super-Nisse :!: Men nesten litt skremmende også, at det er mulig å mene det altså... Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå