Gå til innhold

Den offisielle Merkeklær tråden!


Anbefalte innlegg

Ja, det kan jeg si meg mer enig i. Fjortissene misbruker desverre merker som WeSC og DC. Også tar selvfølgelig kjeder som Urban ikke inn noe annet enn logoflash-klærene deres og selger dem til blodpris.

Btw, her har du gode eksempler på fete hoods fra DC og WeSC:

 

Den første der var vel strengt tatt logoflash

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Favoritten akkuratt nå er Lyle & Scott ;)

 

Abercrombie & Fitch liker jeg også, spessielt longsleevene og noen jeans. Kjøpte 2 jeans i NY i sommer, og den ene var slim mens den andre hadde litt sleng. Den med sleng har bare blitt brukt èn gang!

Så har vi også A&F genserene som alle har. Har blitt rett og slett lei av dem :roll:

 

Men andre favoritter er Ralph Raurlen (digger jeansene deres), Boss og Gant

 

Har en duffel coat fra H&M da (fra kolleksjonen "Comme de Garcon" ;)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor folk KUN kjøper Peak. Jeg har mange venner som bare kjøper Peak av merkeklær. De kan få mye annet fint av andre merker til samme pris, men de ender liksom opp med et nytt Peak-plagg.

 

Jeg har en del Peak selv, og jeg syntes at de holder god kvalitet og har mye fine klær, men jeg er rett og slett litt lei det.

 

Hva mener dere?

Lenke til kommentar

Enig med deg, har en kompis som også kjøper mye peak fordi det er peak.

Har en del peak klær selv. Mye av grunnen til dette er fordi vi blir invitert til peaklager salg, så får mye fint til en billig penge.

Ellers syns jeg de har mye klassisk fint og det er god kvalitet.

 

Men jeg kjøper aldri klær pga merket, det er bare teit.

Det er noe annet å kjøpe fordi man vet det er god kvalitet da, noe peak har.

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Tok meg tid til å poste gårsdagens innkjøp :D

 

 

 

WESC Hood 799kr og et par DC sko ( Ikke meg, på bilde)

 

DC og Wesc er slum! Og Urban og Stress ser ut som et karneval innvendig, duger bare til sko! Men hvis du vil se ut som en klovn, be my guest!

 

Det var da voldsomt, da. Jeg tror folk som leser denne tråden har skjønt at WeSC er "Logoflash fjortizz style". Hold tilbake personangrepene dine..

Lenke til kommentar
Tok meg tid til å poste gårsdagens innkjøp :D

 

 

 

WESC Hood 799kr og et par DC sko ( Ikke meg, på bilde)

 

DC og Wesc er slum! Og Urban og Stress ser ut som et karneval innvendig, duger bare til sko! Men hvis du vil se ut som en klovn, be my guest!

 

Det var da voldsomt, da. Jeg tror folk som leser denne tråden har skjønt at WeSC er "Logoflash fjortizz style". Hold tilbake personangrepene dine..

 

Ikke noe personangrep, bare en opplysning! Linket til den topicen som sist omhandlet disse merkene.

 

Ikke noe personangrep du med nye klær, bare så det er sagt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...