anonym345765 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) I denne tråden kan dere diskutere om deres favoritt Merker. Selv liker jeg best følgende merker: DC-Bjorkvin-Wesc-Adidas-Bjorn Borg- Diese og Levis. Endret 20. november 2008 av anonym345765 Lenke til kommentar
anonym345765 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Her er noen lignende plagg jeg har: Endret 19. november 2008 av anonym345765 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har ingen favorittmerker. Kan egentlig ikke si jeg bryr meg noe om merker bare klærne er fine . Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Trådstarter: Du er 14 right? Men on-topic Rick Owens Fillipa K Ralph Lauren Dior Homme (Hedi Slimane) Lagerfeldt Galliano Marc Jacobs Nigo (som gjestedesigner for andre brands) Visvim Gucci etc. etc. etc Endret 20. november 2008 av Homme Lenke til kommentar
anonym345765 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Trådstarter: Du er 14 right? Men on-topic Rick Owens Fillipa K Ralph Lauren Dior Homme (Hedi Slimane) Lagerfeldt Galliano Marc Jacobs Nigo (som gjestedesigner for andre brands) Visvim Gucci etc. etc. etc Ja, jeg er 14 år. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Trådstarter: Du er 14 right? Men on-topic Rick Owens Fillipa K Ralph Lauren Dior Homme (Hedi Slimane) Lagerfeldt Galliano Marc Jacobs Nigo (som gjestedesigner for andre brands) Visvim Gucci etc. etc. etc heey hvordan gjettet du det? 14 av alle ting, trodde jeg var fjorten...tydeligvis den eneste alderen du forbinder med klær OT: Lyle&Scott J.Lindeberg Ed Hardy Abercrombie & Fitch Burberry Utover det er det mange enkeltplagg jeg liker fra forskjellige andre merker også Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bruker: Diesel Lee bukser Nudie Volcom (veldig mye) Burton Billabong J&J klær, JC klær osv. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nektard: Hadde jeg ikke rett da? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvorfor vil noen kjøpe hettegensere med en slik fæl flashy logo på brystkassa? o_O Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det er kult. Kan ikke lage en lang liste her, men jeg vil trekke frem Filippa K, Ralph Lauren, Whyred, Acne og Gant. Gant er det litt opp og ned med, men overall har de en del pene plagg. Er ikke så veldig fan av J. Lindeberg, de har greie bukser og slikt, men ikke noe superspesielt. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Mine favoritter: Stone Island (kun jakker) Facconable Acne Hackett Paul&Shark Aquascutum C.P Company Fjellraven På skofronten går jeg mest i Adidas originals og nike. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Volcom Emerica Element Vans Adidas Poco Loco Levis Lee Endret 20. november 2008 av Hey:D Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det er kult. Kan ikke lage en lang liste her, men jeg vil trekke frem Filippa K, Ralph Lauren, Whyred, Acne og Gant. Gant er det litt opp og ned med, men overall har de en del pene plagg. Er ikke så veldig fan av J. Lindeberg, de har greie bukser og slikt, men ikke noe superspesielt. Jeg orker heller ikke skrive noe langt, og jeg er ganske enig med deg. Så, jeg slenger meg på den jeg Lenke til kommentar
anonym345765 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Det er kult. Kan ikke lage en lang liste her, men jeg vil trekke frem Filippa K, Ralph Lauren, Whyred, Acne og Gant. Gant er det litt opp og ned med, men overall har de en del pene plagg. Er ikke så veldig fan av J. Lindeberg, de har greie bukser og slikt, men ikke noe superspesielt. Jeg orker heller ikke skrive noe langt, og jeg er ganske enig med deg. Så, jeg slenger meg på den jeg Dere må innrømme at J. Lindeberg beltene er litt kule. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nei, de fleste er gristygge. Tror jeg har sett ett som var pent, uten logoflash, men det var muligens fra Filippa K når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bare fordi det er logoflash? Uff, nei. Liker buksene til J.Lindeberg, men beltene er en skam. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Lindeberg beltene er ikke kule nei. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Når dere sier Lindeberg-beltene, mener dere alle, eller kun det vanlige logo-belte, som jeg ikke husker modellnavn på? For blandt annet "golf"-belte og flere andre i Futuresport-kolleksjonen er småfrekke og mye bedre enn utrolig mye annet. Endret 20. november 2008 av Homme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå