Grievdus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har kjøpt noe på nettet, hvor jeg valgte bankoverføring som betalingsmetode. og da kom dette opp som betalingsinformasjon. Beneficiary Name: xxx Account Number: xxxxx Bank Name: DnBNor Bank Address: Oslo Bank Country: Norway Amount: NOK 177.80 Reason for Payment: xxxxxxx Er ikke så god på engelsk så jeg lurer på om Reason for payment er en slags Kid nr? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Er ikke det hva du betaler for? For eksempel hvis du kjøpe ett spill skal du skrive Spill der. Endret 19. november 2008 av Kris. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Det stod et nr der. Tenkte litt på om det var et nr eller noe så dem skal vite at det er jeg som har betalt for det? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det er nok noe sånt, ja. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det kan være et kidnummer men kidnummer skal gå opp med checksum, så det finner du fort ut. Hvis det ikke er et kidnummer så vil nettbanken si i fra at dette ikke er et gyldig kidnummer og da er det bare å taste dette nummeret inn i kommentarfeltet i stede. Det kan hede at dette nummeret tilsvarer et orderenummer og ikke er kidnummer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 det var ikke et kid nr nei. men er no slik du sa at det er et ordenr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå