Weir Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Eg har noen ikoner eg vil ha i en .dll fil. Eg starter ett nytt project og legger til ikonene og eg compiler det til en .dll fil. Men når eg åpner filen, (endre ikon vinduet) men ikonene vises ikke. Eg har prøvd følgende: 1. Høyreklikke i 'Solution Explorer' --> Add > Existing Item of der velger eg alle ikonene. 2. Dobbel klikker på 'My project' i 'Solution Explorer' > Resiurces --> 'Add Resource' og så velger eg alle ikonene. Eg compiler men de vises ikke i endre ikon vinduet. Grunnen att eg vil ha ikonene i en .dll file er att det er bedre men en fil enn med mange og fordi eg vil ha ikonene i en fil. Slik som shell32.dll Endret 4. januar 2009 av Bløtkokt Egghue Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tar jeg ikke helt feil så bruker ikke .NET assemblies samme ressurstype som vanlige .exe eller .dll filer. Jeg tror det eneste ikonet du får inn er applikasjonsikonet. Hvis du har Visual Studio så kan du jo lage en resource dll i Visual C++ Lenke til kommentar
Weir Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Eg har Basic og C++. Hvordan lager eg en resource DLL? Eg søkte på google men fant ikke noe. Lenke til kommentar
9E2 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det letteste er å lage og kompilere en helt tom DLL og nytte Resource Hacker til å legge til alle ikona dine etterpå. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, men eg foretrekker visual Basic, cisual C++ eller en annen visual som kan lage resurs dll. Men takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå