thomaspeck Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hei jeg satt en dag å lastet ned live update eller noe til mitt msi hovedkort av typen msi k7t pro2. Da jeg var ferdig å laste det ned og skulle starte programmet døde pc. Hva er galt alt ble svart og den vill ikke skru seg på igjen. ------------------- Windows XP pro MSI K7T Pro2 Amd Athlon 1200 MHz ASUS GeForce2 GTS 64Mb Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Håper virkelig ikke strømmen gikk mens du foretok en BIOS-oppgradering? Lenke til kommentar
thomaspeck Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Nei strømen gikk ikke, den bare skrudde seg av da jeg startet programmet. Skal aldri mer gjøre det igjen Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Har aldri vært borti lignende. tok du og oppdaterte BIOS eller virusprogram?? Det er viktig at det kommer synlig fram:-) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 kanskje strømmen knekte hket ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå