Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

16 cm, penis

faenass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mortania: Etter det jeg har lest et par plasser så ligger gjennomsnittlig skjededybde på 14-15 cm. Jeg har selv 17cm pikk og har bare ordentlig bunnet noen få stykker. Og joda, gutter merker sånt de også :p

Lengden har ikke all verdens å si uansett, tykkelse har mer og si selv om det kan være for mye av det gode der også. Har selv 18cm omkrets og kjekt for vanlig sex, men gjør analsex umulig hos en del :/

Ellers alltid morro med detaljer ;)

MRN: Det er meningen man skal måle fra der hvor kuken er festet til kroppen på oversiden, ikke undersiden.

Jeg vet også at det er meninga.

Det er fordi (ikke egentlig) man får færre cm, og for noen av oss, så havner vi under gjennomsnittet og for noen av de igjen, så vil de tro at det er "for liten" og det kan igjen gå utover selvtilliten.

Altså; mål på oversida :)

Lenke til kommentar

Størrelse har ikke noe å si. Det er hvordan man bruker junior som har alt å si.

Sånn, da vet alle dere unggutter det. Det betyr at dere må skaffe dere litt tips ang hvordan man skal tilfredsstille jenta best mulig. Til dere som driter i om jenta får orgasme eller ikke; hvis jenta får orgasme blir din egen orgasme mange ganger bedre!

Lenke til kommentar

En ting med å bunne eller ikke bunne er at det kommer faktisk litt ann på stillingen man har sex i :p Noen stillinger er for meg svært ubehagelige til tider (merk at det ikke er alltid), fordi kjæresten min bunner.

Uansett så sier jeg alltid at det er bedre med grill enn med wiener ;)

Lenke til kommentar
Gjest vil ikke bli gjenkjent
Størrelse har ikke noe å si. Det er hvordan man bruker junior som har alt å si.

Sånn, da vet alle dere unggutter det. Det betyr at dere må skaffe dere litt tips ang hvordan man skal tilfredsstille jenta best mulig. Til dere som driter i om jenta får orgasme eller ikke; hvis jenta får orgasme blir din egen orgasme mange ganger bedre!

Alle driver å preiker om at "det er hvordan man bruker den som teller".. Utdyp? Er det noen annen måte å bruke den på enn inn og ut?

Lenke til kommentar

gjest som ikke vil bli gjenkjent: Selvfølgelig :) Det er mye man kan lære seg om sex og hvordan man har god sex. Masse informasjon på nettet her. Ting som går på utholdenhet, forskjellige stillinger, tempo, osv. Er bare å informere deg selv vettu. Internett er et fint verktøy :)

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, så kan ikke jeg si at jeg bryr meg om hvor stor kølla mi er, ingen har klaget hittil (men jeg kan trygt si at den er under 20cm). Til gjest som ikke vil bli gjenkjent: Det er mange flere faktorer som spiller med, for eksempel forspill, bruk av andre hjelpemidler (finger, tunge, dildo, diverse) og annet. Det handler egentlig om å kommunisere og finne ut hva man liker før man hopper i gang.

Slik får man bedre kvalitet på samleiet, og alle er fornøyde. Og for Guds skyld, ikke tenk på at hun skal komme hele tiden. Det er en stressfaktor, og det ødelegger bare for deg selv og henne.

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...