mortania Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Faen går det ikke an å se over andre tråder før man spyr ut nok en " er pikken min for liten? " tråd? Folk gir jo de samme svarene dag ut og dag inn og det forandrer seg ikke selv om tråden handler om en kuk som er en halv cm mindre enn forrige. Skal jeg svare akkurat det samme som jeg har gjort før? Selv har jeg en blodpølse på omtrent 13-14cm og jeg gir dama mi orgasme nesten hver gang. *trommevirvel* Det er ikke alltid størrelsen det kommer an på, men hvordan du bruker den! *symbal som smeller* Faktisk, det er kun hvordan du bruker den (og evt andre ting) som spiller noen som helst rolle Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Mange 12 åringer som kan gå på skolen med hevet hodet etter den posten der Knewtfan. Trodde faktisk ikke det gikk an ha så liten snopp, vel kanskje etter et isbad for enkelte. Dette var latterlig ekstremt. You made my day. Endret 25. november 2008 av Cape Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Faktisk, det er kun hvordan du bruker den (og evt andre ting) som spiller noen som helst rolle Godt å vite at det ikke er noe som helst annet i hele verden som har noe å si (utenom eventuelle andre ting, da). Lenke til kommentar
mortania Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Faktisk, det er kun hvordan du bruker den (og evt andre ting) som spiller noen som helst rolle Godt å vite at det ikke er noe som helst annet i hele verden som har noe å si (utenom eventuelle andre ting, da). Når man tenker på selve penisen og ingenting annet, så spiller lengde, tykkelse, form, skjevheter etc veldig liten rolle når det kommer til sex. En meg gigantisk penis kan suge mer i sengen enn en med mindre enn gjennomsnittet. Endret 14. desember 2008 av Zeph Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 LEste ett sted att omkretsen er viktigere en lengden. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Rart det der. Jeg har målt fra tuppen og til mageskinnet ca.16cm -+ og har aldri nådd ned i noen av de jeg har hatt sex med før, det syns jeg er noe rart O_o Er dama kåt nok kan kjeden utvide seg til å passe en hver pikk. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Gjennomsnittlig dybde på en sjede er 10 cm. Den utvider seg i bredde og dybde ved sammenleie, men ikke noe særlig nevneverdig i dybden etter hva jeg selv har erfart. Jeg opplever derimot ikke ubehagelig bunning før ved rundt 17 cm Og for å gå jævlig i detaljer; langefingeren min er 7.5 cm lang, jeg kan ta til bunns med den Vi tar utgangspunkt i at skjeden ikke utvider seg nevneverdig (ut i fra dine erfaringer). Du mener altså at du kan ta til bunns med langefingeren som er 7,5 cm, samtidig som du ikke merker noe ubehagelig bunning før ved rundt 17 cm. Hvordan kan det ha seg? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Gjennomsnittlig dybde på en sjede er 10 cm. Den utvider seg i bredde og dybde ved sammenleie, men ikke noe særlig nevneverdig i dybden etter hva jeg selv har erfart. Jeg opplever derimot ikke ubehagelig bunning før ved rundt 17 cm Og for å gå jævlig i detaljer; langefingeren min er 7.5 cm lang, jeg kan ta til bunns med den Vi tar utgangspunkt i at skjeden ikke utvider seg nevneverdig (ut i fra dine erfaringer). Du mener altså at du kan ta til bunns med langefingeren som er 7,5 cm, samtidig som du ikke merker noe ubehagelig bunning før ved rundt 17 cm. Hvordan kan det ha seg? Nå kan nevneverdig høres veldig lite ut i ordleggingen min, det var jo ikke helt meningen, poenget var at det er grenser for hvor mye en sjede utvider seg når den gjør seg klar til å ha sex, og den fortsetter også å utvide seg under akten Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Franskmenn mest velutstyrt!- Men grekerne sliter Vi skal for øvrig ikke så langt for å finne velutstyrte menn i europatoppen. I det man passerer Svinesund-broen entrer man hjemlandet til Nordens største «juveler» - og det holder fint til en europeisk sølvmedalje med 15,36 cm lengde og 12,78 i omkrets. Det europeiske gjennomsnittet er for en lengde på 14,27 cm og en omkrets på 11,70 cm.(.....)Norge er for øvrig ikke blant de 25 landene som har deltatt i den europeiske undersøkelsen. Og det er kanskje like greit - så kan vi fortsatt leve i god og optimistisk tro om kronjuvelenes tilstand. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei. Det er normalt å føle ein viss ussikerheit. Større penis bringer meir sjølvtilit og har da noko med psyken under samleie å gjere. Det er lurt å lære korleis du skal bruke den, men vist du har lyst på større penis så er det utrulig mykje du kan gjere får å få den større. Er ikkje mange som veit om alle metodene, men du kan få større penis uten kirurgi eller lignade. Dei som veit om alle metoder som fungerer vil helst ikkje snakke ut om det... Men vist du lure på ulike metoder så kan eg legge inn link til ulike sider. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei. Det er normalt å føle ein viss ussikerheit. Større penis bringer meir sjølvtilit og har da noko med psyken under samleie å gjere. Det er lurt å lære korleis du skal bruke den, men vist du har lyst på større penis så er det utrulig mykje du kan gjere får å få den større. Er ikkje mange som veit om alle metodene, men du kan få større penis uten kirurgi eller lignade. Dei som veit om alle metoder som fungerer vil helst ikkje snakke ut om det... Men vist du lure på ulike metoder så kan eg legge inn link til ulike sider. Det gagner svært få bortsett fra TS å få en større penis. Den er mer enn stor nok Lenke til kommentar
Gjest Guest_n00b_* Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hvordan måler man pikken? Under og til ballene begynner? på sidene og helt til enden på pikken? ^^ Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hvordan måler man pikken? Under og til ballene begynner? på sidene og helt til enden på pikken? ^^ Måler du unnenifra (på undersiden), så får du et par ekstra cm, som booster selvtilliten din. Selv var jeg så dum at jeg målte ovenifra og sliter med min selvtillit. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Snabeldyret må være noe av det eneste jeg er fornøyd med på meg selv. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Mortania: Etter det jeg har lest et par plasser så ligger gjennomsnittlig skjededybde på 14-15 cm. Jeg har selv 17cm pikk og har bare ordentlig bunnet noen få stykker. Og joda, gutter merker sånt de også Lengden har ikke all verdens å si uansett, tykkelse har mer og si selv om det kan være for mye av det gode der også. Har selv 18cm omkrets og kjekt for vanlig sex, men gjør analsex umulig hos en del :/ Ellers alltid morro med detaljer MRN: Det er meningen man skal måle fra der hvor kuken er festet til kroppen på oversiden, ikke undersiden. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Mortania: Etter det jeg har lest et par plasser så ligger gjennomsnittlig skjededybde på 14-15 cm. Jeg har selv 17cm pikk og har bare ordentlig bunnet noen få stykker. Og joda, gutter merker sånt de også Lengden har ikke all verdens å si uansett, tykkelse har mer og si selv om det kan være for mye av det gode der også. Har selv 18cm omkrets og kjekt for vanlig sex, men gjør analsex umulig hos en del :/ Ellers alltid morro med detaljer MRN: Det er meningen man skal måle fra der hvor kuken er festet til kroppen på oversiden, ikke undersiden. 18 cm i omkrets..? Det er jo ganske enormt...opplever du ikke at vanlig samleie kan bli vanskelig å gjennomføre? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 gutt92: Vel, som nevnt i tråden så kan de aller fleste jenter utvides ganske mye når de blir kåte. Men joda, har vært borti et par tilfeller hvor det har vært problematisk, og som nevnt så er det veldig upraktisk for analsex. Men er mange jenter som liker det veldig godt så er egentlig et luksusproblem å klage på Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 gutt92: Vel, som nevnt i tråden så kan de aller fleste jenter utvides ganske mye når de blir kåte. Men joda, har vært borti et par tilfeller hvor det har vært problematisk, og som nevnt så er det veldig upraktisk for analsex. Men er mange jenter som liker det veldig godt så er egentlig et luksusproblem å klage på Det tviler jeg ikke på, hehe. Hadde ikke akkurat vært misfornøyd hvis jeg hadde hatt så stor penis.. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 gutt92: Vel, som nevnt i tråden så kan de aller fleste jenter utvides ganske mye når de blir kåte. Men joda, har vært borti et par tilfeller hvor det har vært problematisk, og som nevnt så er det veldig upraktisk for analsex. Men er mange jenter som liker det veldig godt så er egentlig et luksusproblem å klage på Vel, har man i overkant av stor penis, så er det ikke så veldig problematisk som man skal ha det til. Begynne smått med fingre, gå over til f eks en buttplugg i større størrelser etterhvert. Buttplugger blir jo helt sinnsykt svære ^^ Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Mortania: Joda, det stemmer til en viss grad at det funker å gjøre det slik, men det varierer en del fra kvinnfolk til kvinnfolk hvor godt det funker. Og da skal man gjærne være klar på det på forhånd, ha god tid, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg