Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

16 cm, penis

faenass

Anbefalte innlegg

Faen går det ikke an å se over andre tråder før man spyr ut nok en " er pikken min for liten? " tråd?

Folk gir jo de samme svarene dag ut og dag inn og det forandrer seg ikke selv om tråden handler om en kuk som er en halv cm mindre enn forrige.

Skal jeg svare akkurat det samme som jeg har gjort før?

Selv har jeg en blodpølse på omtrent 13-14cm og jeg gir dama mi orgasme nesten hver gang. *trommevirvel* Det er ikke alltid størrelsen det kommer an på, men hvordan du bruker den! *symbal som smeller*

Faktisk, det er kun hvordan du bruker den (og evt andre ting) som spiller noen som helst rolle ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faktisk, det er kun hvordan du bruker den (og evt andre ting) som spiller noen som helst rolle ;)

Godt å vite at det ikke er noe som helst annet i hele verden som har noe å si (utenom eventuelle andre ting, da).

Når man tenker på selve penisen og ingenting annet, så spiller lengde, tykkelse, form, skjevheter etc veldig liten rolle når det kommer til sex. En meg gigantisk penis kan suge mer i sengen enn en med mindre enn gjennomsnittet.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjennomsnittlig dybde på en sjede er 10 cm. Den utvider seg i bredde og dybde ved sammenleie, men ikke noe særlig nevneverdig i dybden etter hva jeg selv har erfart. Jeg opplever derimot ikke ubehagelig bunning før ved rundt 17 cm

Og for å gå jævlig i detaljer; langefingeren min er 7.5 cm lang, jeg kan ta til bunns med den :tease:

Vi tar utgangspunkt i at skjeden ikke utvider seg nevneverdig (ut i fra dine erfaringer). Du mener altså at du kan ta til bunns med langefingeren som er 7,5 cm, samtidig som du ikke merker noe ubehagelig bunning før ved rundt 17 cm. Hvordan kan det ha seg?

Lenke til kommentar
Gjennomsnittlig dybde på en sjede er 10 cm. Den utvider seg i bredde og dybde ved sammenleie, men ikke noe særlig nevneverdig i dybden etter hva jeg selv har erfart. Jeg opplever derimot ikke ubehagelig bunning før ved rundt 17 cm

Og for å gå jævlig i detaljer; langefingeren min er 7.5 cm lang, jeg kan ta til bunns med den :tease:

Vi tar utgangspunkt i at skjeden ikke utvider seg nevneverdig (ut i fra dine erfaringer). Du mener altså at du kan ta til bunns med langefingeren som er 7,5 cm, samtidig som du ikke merker noe ubehagelig bunning før ved rundt 17 cm. Hvordan kan det ha seg?

Nå kan nevneverdig høres veldig lite ut i ordleggingen min, det var jo ikke helt meningen, poenget var at det er grenser for hvor mye en sjede utvider seg når den gjør seg klar til å ha sex, og den fortsetter også å utvide seg under akten :)

Lenke til kommentar

Franskmenn mest velutstyrt!- Men grekerne sliter

Vi skal for øvrig ikke så langt for å finne velutstyrte menn i europatoppen. I det man passerer Svinesund-broen entrer man hjemlandet til Nordens største «juveler» - og det holder fint til en europeisk sølvmedalje med 15,36 cm lengde og 12,78 i omkrets. Det europeiske gjennomsnittet er for en lengde på 14,27 cm og en omkrets på 11,70 cm.(.....)Norge er for øvrig ikke blant de 25 landene som har deltatt i den europeiske undersøkelsen. Og det er kanskje like greit - så kan vi fortsatt leve i god og optimistisk tro om kronjuvelenes tilstand.

:cool:

Lenke til kommentar

Hei. Det er normalt å føle ein viss ussikerheit. Større penis bringer meir sjølvtilit og har da noko med psyken under samleie å gjere. Det er lurt å lære korleis du skal bruke den, men vist du har lyst på større penis så er det utrulig mykje du kan gjere får å få den større. Er ikkje mange som veit om alle metodene, men du kan få større penis uten kirurgi eller lignade.

Dei som veit om alle metoder som fungerer vil helst ikkje snakke ut om det...

Men vist du lure på ulike metoder så kan eg legge inn link til ulike sider.

Lenke til kommentar
Hei. Det er normalt å føle ein viss ussikerheit. Større penis bringer meir sjølvtilit og har da noko med psyken under samleie å gjere. Det er lurt å lære korleis du skal bruke den, men vist du har lyst på større penis så er det utrulig mykje du kan gjere får å få den større. Er ikkje mange som veit om alle metodene, men du kan få større penis uten kirurgi eller lignade.

Dei som veit om alle metoder som fungerer vil helst ikkje snakke ut om det...

Men vist du lure på ulike metoder så kan eg legge inn link til ulike sider.

Det gagner svært få bortsett fra TS å få en større penis. Den er mer enn stor nok

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan måler man pikken?:p

Under og til ballene begynner? på sidene og helt til enden på pikken? ^^

Måler du unnenifra (på undersiden), så får du et par ekstra cm, som booster selvtilliten din.

Selv var jeg så dum at jeg målte ovenifra og sliter med min selvtillit.

Lenke til kommentar

Mortania: Etter det jeg har lest et par plasser så ligger gjennomsnittlig skjededybde på 14-15 cm. Jeg har selv 17cm pikk og har bare ordentlig bunnet noen få stykker. Og joda, gutter merker sånt de også :p

Lengden har ikke all verdens å si uansett, tykkelse har mer og si selv om det kan være for mye av det gode der også. Har selv 18cm omkrets og kjekt for vanlig sex, men gjør analsex umulig hos en del :/

Ellers alltid morro med detaljer ;)

MRN: Det er meningen man skal måle fra der hvor kuken er festet til kroppen på oversiden, ikke undersiden.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Mortania: Etter det jeg har lest et par plasser så ligger gjennomsnittlig skjededybde på 14-15 cm. Jeg har selv 17cm pikk og har bare ordentlig bunnet noen få stykker. Og joda, gutter merker sånt de også :p

Lengden har ikke all verdens å si uansett, tykkelse har mer og si selv om det kan være for mye av det gode der også. Har selv 18cm omkrets og kjekt for vanlig sex, men gjør analsex umulig hos en del :/

Ellers alltid morro med detaljer ;)

MRN: Det er meningen man skal måle fra der hvor kuken er festet til kroppen på oversiden, ikke undersiden.

18 cm i omkrets..? Det er jo ganske enormt...opplever du ikke at vanlig samleie kan bli vanskelig å gjennomføre?

Lenke til kommentar

gutt92: Vel, som nevnt i tråden så kan de aller fleste jenter utvides ganske mye når de blir kåte. Men joda, har vært borti et par tilfeller hvor det har vært problematisk, og som nevnt så er det veldig upraktisk for analsex. Men er mange jenter som liker det veldig godt så er egentlig et luksusproblem å klage på :p

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
gutt92: Vel, som nevnt i tråden så kan de aller fleste jenter utvides ganske mye når de blir kåte. Men joda, har vært borti et par tilfeller hvor det har vært problematisk, og som nevnt så er det veldig upraktisk for analsex. Men er mange jenter som liker det veldig godt så er egentlig et luksusproblem å klage på :p

Det tviler jeg ikke på, hehe. Hadde ikke akkurat vært misfornøyd hvis jeg hadde hatt så stor penis..

Lenke til kommentar

Vel, har man i overkant av stor penis, så er det ikke så veldig problematisk som man skal ha det til. Begynne smått med fingre, gå over til f eks en buttplugg i større størrelser etterhvert. Buttplugger blir jo helt sinnsykt svære ^^

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...