Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

16 cm, penis

faenass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Samme svar jeg har gitt til så mange smågutter som mener de har for liten penis (evt er redd for at den er for liten, faktisk uansett hvor lang den er) at jenter går ca 10 cm i dybden, og for stor penis er en mye større ulempe enn for liten penis. Hvis penisen er for lang vil man for det første bunne (altså støte borti enden av sjeden hvor livmoren er) unødvendig mye hva jenten gjelder, hva gutten gjelder mister de gleden av å bli stimulert ved roten av penis fordi den aldri kommer i nærheten av sjeden. Man kan selvfølgelig kompensere om jenten er fan av deep throating og/eller analsex, men det vil aldri bli helt set samme.

Lenke til kommentar
Samme svar jeg har gitt til så mange smågutter som mener de har for liten penis (evt er redd for at den er for liten, faktisk uansett hvor lang den er) at jenter går ca 10 cm i dybden, og for stor penis er en mye større ulempe enn for liten penis. Hvis penisen er for lang vil man for det første bunne (altså støte borti enden av sjeden hvor livmoren er) unødvendig mye hva jenten gjelder, hva gutten gjelder mister de gleden av å bli stimulert ved roten av penis fordi den aldri kommer i nærheten av sjeden. Man kan selvfølgelig kompensere om jenten er fan av deep throating og/eller analsex, men det vil aldri bli helt set samme.

Du kan fint bunne med 20 cm.

Lenke til kommentar

Du kan fint bunne med 20 cm.

Ja, fordi sjeden er omkring 10 cm dyp. Var det noe du ikke forsto utifra hva jeg sa?

Lenke til kommentar
Ja, fordi sjeden er omkring 10 cm dyp. Var det noe du ikke forsto utifra hva jeg sa?

Merker jeg en viss undertone av fiendtlighet? :)

Som med penisstørrelse varierer dybden av kjeden. Enkelte oppgir gjennomsnittet til å ligge på 15cm. I tillegg har du kvinnene som ligger over. Så igjen, du kan bunne med 20 cm pikk.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Som med penisstørrelse varierer dybden av kjeden. Enkelte oppgir gjennomsnittet til å ligge på 15cm. I tillegg har du kvinnene som ligger over. Så igjen, du kan bunne med 20 cm pikk.

Hvis kjeden er på 10 cm kan man bunne med både 11 cm, 12 cm, 15 cm, 18 cm, 20 cm og 23 cm ;) .

Lenke til kommentar
Jenter har selvfølgelig skitne fantasier om å bli tatt hardt av en stor kuk, dette er jo normalt. vi gutter har jo også fantasier om store bryster og lignende, men egentlig tror jeg de fleste gir seg faen i antall cm og antall liter.

En stor penis kan godt være flott å se på, lett å drømme og fantasere om, men en for stor penis som bunner en er ikke så veldig behagelig med mindre personen som bunnes faktisk liker dette.

Vil ikke kalle det fiendtlighet når det virket opplagt som om du ikke hadde lest skikkelig hva jeg hadde skrevet. Gjennomsnittlig dybde på en sjede er 10 cm. Den utvider seg i bredde og dybde ved sammenleie, men ikke noe særlig nevneverdig i dybden etter hva jeg selv har erfart. Jeg opplever derimot ikke ubehagelig bunning før ved rundt 17 cm (ja, jeg har målt et par peniser i mitt liv, kjedsomhet og nysgjerrighet :wee:), men da med harde støt.

Og for å gå jævlig i detaljer; langefingeren min er 7.5 cm lang, jeg kan ta til bunns med den :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Faen går det ikke an å se over andre tråder før man spyr ut nok en " er pikken min for liten? " tråd?

Folk gir jo de samme svarene dag ut og dag inn og det forandrer seg ikke selv om tråden handler om en kuk som er en halv cm mindre enn forrige.

Skal jeg svare akkurat det samme som jeg har gjort før?

Selv har jeg en blodpølse på omtrent 13-14cm og jeg gir dama mi orgasme nesten hver gang. *trommevirvel* Det er ikke alltid størrelsen det kommer an på, men hvordan du bruker den! *symbal som smeller*

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...