Gå til innhold

Hvem burde ha hovedrollen in "First Avenger: Captain America"

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Vin Diesel? Han har bekled "autoritære" roller i lignende type sjanger før og da tenker jeg på Riddick/Pitch Black. Skuespiller ferdighetene er vel langt i fra tipp topp, det skal sies, men han har likevel attributter som gjør han intressant til denne rollen imo. Marky Mark hadde vært mitt førstevalg for ti år siden, men hans fysikk og skuespiller prestasjoner har falt så mye i det siste at han i alle fall ikke bør være mer aktuell en bl.a Diesel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vin Diesel? Han har bekled "autoritære" roller i lignende type sjanger før og da tenker jeg på Riddick/Pitch Black. Skuespiller ferdighetene er vel langt i fra tipp topp, det skal sies, men han har likevel attributter som gjør han intressant til denne rollen imo. Marky Mark hadde vært mitt førstevalg for ti år siden, men hans fysikk og skuespiller prestasjoner har falt så mye i det siste at han i alle fall ikke bør være mer aktuell en bl.a Diesel.

hehe, den der var virkelig "out of the left field". Kunne vært med på tanken om han var litt yngre. Autoritet har han i hvert fall, men jeg tror personlig jeg passerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...