steinrawr Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 er det noen som vet helt sikkert hva bestemmelsene for særemnet i norsk er? jeg har det slik at læreren min ikke godtar det jeg velger, fordi jeg ikke har med en norskskrevet roman. tema fikk jeg godkjent, og det var, overgang fra Roman til Film! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det er tydeligvis litt forskjellige regler på det. I klassen min var det ei som skrev om aviser og magasiner, mens ei annen skrev om drømmetydning (nå fikk jeg lyst til å sette inn en smiley som ler). Lenke til kommentar
beerformyhorses Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg vet ikke helt hva reglene for særemne i norsk er, men det er vel rimelig opplagt at det skal handle om noe i norskfaget? Anbefaler deg i alle fall å høre på hva læreren din sier. Det kan være så urettferdig du bare vil, men det er tross alt han/hun som bestemmer hvilken karakter du sitter igjen med. Får jeg komme med et råd? Get your shit together og endre tema. Skriv om Ibsen eller noe. Norsklæreren din kommer til å elske deg, og du lærer kanskje noe du kan ta med deg videre. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Get your shit together og endre tema. Skriv om Ibsen eller noe.Norsklæreren din kommer til å elske deg, og du lærer kanskje noe du kan ta med deg videre. så det du mener, er altså at jeg skal velge det jeg interreserer meg ALLER minst for, slik at jeg må tvinge meg gjennom særemne, og kommer til å gjøre en enda dårligere jobb, bare fordi et visst antall norsklærere er Ibsenfrelst? men, som det ble sagt, burde jo bare føye meg etter det læreren vil at vi skal gjøre, slik at jeg ikke risikerer noe på akkurat det området.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå