dopus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har i dag et antec sonata 2 som jeg holder på å vokse ut av, og det er helst i dybden. Skjermkortet tar borti viften ( med en 2cm fanduct) og går akkurat ...men det er utrolig trangt. kabinettet bør ha god plass... minimun 5-6 disker og et langt skjermkort.... og god løsning for kabel ruting. ( sonata 2`en er alt for trang og kablene er vansklig å rute uten å forstyrre vifter og skjermkort osv. Håper noen sitter på erfaringer med gode og store kabinett...pris får jeg vurdere... men alt fra 0-1500.... men så klart så billigt som mulig...dersom det løser problemet mitt. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg tror Antec Twelwe Hundred ville passet perfekt for dine behov Lenke til kommentar
Pr3DaToR Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er enig med Stonecold der. Antec Twelve Hundred passer nok Kan få det til 1700kr ca. på komplett.no. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Tror og Antec 1200 er ett godt valg, men å kjøpe det for 1700,- på Komplett er waste og money når du får det for 1300,- på NetOnNet. Men du kan jo selv bestemme hvor du vil kjøpe det.... Lenke til kommentar
dopus Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Tror og Antec 1200 er ett godt valg, men å kjøpe det for 1700,- på Komplett er waste og money når du får det for 1300,- på NetOnNet. Men du kan jo selv bestemme hvor du vil kjøpe det.... takk for svar..skal ta en nærmere kikk på det kabinettet... kanskje nissen kommer med en stor pakke i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå