Sewero Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Sett litt på Montèr.no og byggmakker.no men utrulig dårlige sider. Gips trenger jeg 10 kvadratmeter av, pris på det? Tapet trenger jeg 10 kvadratmeter av, pris på det? Maling trenger jeg 3 liter hvit, pris på det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gips har eg ikkje særleg peiling på, men pris på tapet og maling avheng vel av både det eine og det andre. For det første fins det jo eit hav av forskjellege typar tapet med ulike mønster, struktur, motiv osv. Eksempelvis kan du jo sjekke ut tapetshop.no, kor dei har både forholdsvis rimelege og dyrare tapetar. Etter alt eg veit er det pris per rull og ikkje per kvadratmeter. Med maling er det vel nokså likt. Det fins mange forskjellege typar og variantar, så hadde eg vore deg hadde eg tatt meg ein tur innom ein malarforretning og spurt dei. Som regel er folk veldig hjelpsame og greie. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 byggmax skal være rimelig for de som ikke handler mye, gips betaler jeg 67kr platen for 240*120 og maling (bruker bindoplast som er billig og helt ok og som skal være noe alla jotaplast i følge bm som ikke fører det(salgstull?)) som koster 399 for 10l, men ville kanskje vurdert å kjøpe noe bedre som er vaskbart om du trenger det. Av tapet så kan du betale hva du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå