Simon Aldra Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kom over denne lille og friske sykkelen på vei mellom oppdrag i dag. Syns den sto så alene der den sto. Spesielt morsomt å se at folk sykler til jobb med snø på veiene. f/4.0, 25mm, 1/25s, ISO400. Noe shotophopping i ettertid. Slakt i vei. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Dette likte jeg. Reint og enkelt. For å pirke, ville jeg ha fjernet boksen, den til høyre for ventilen.. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Fint bilde med en enkel og god komposisjon. som allerede er nevnt, så er det den kanten av boksen til høyre for bildet. OT: hvor er snøen?? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Enig. Overså den faktisk. Se ferdig dokumentar om krigen (jepp), så skal vi se om jeg kan få fjernet den. Edit: Snøen er ikke med på dette bildet fordi denne delen av byen er ganske bokset inn, og det er derfor så godt som ingen snø der. Endret 19. november 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Enkelt, pent og balansert. Fint oppslagsbilde. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Kanskje det. Da må jeg bare få avisa med på en fotoreportasje i eget bilag trykket hos Adressa. Ellers blir det kjedelig på trykk, er jeg redd. :/ Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Liker godt kontrasten. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg kan ikke dette. Altså gi sånne gode bildekritikker. Det er sikkert helt riktig det som sies om den boksen. Jeg så den også, men tenkte at du ikke så det som så nøye å fjerne den. Så var jeg egentlig ferdig med den, men ser jo såklart nøyere etter når du sier du skal fjerne den. Jeg likte å se på bildet. Savnet jo den snøen du nevnte i bildeposten, men jeg tenkte helt av meg selv at det sikkert ikke var snø akkurat der den sykkelen sto. Jeg syns også det er litt morsomt med de sprekkene i muren. På flere steder syns jeg sprekkene på en måte med passer inn med sykkelen, man kunne nesten tro at den var plassert sånn for at nettopp det skulle skje. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Takk for hyggelig kritikk. Det er vanskelig å si, men selv har jeg en tendens til å sette fra meg ting slik. Dersom det er et teppe på et gulv, og mye gulvflate rundt det, setter jeg gjerne fra meg sekken på teppet. Vet ikke hvorfor, det er en vane. Det kan hende eieren av sykkelen tenkte slik? Ikke vet jeg. Det er forøvrig litt av det jeg prøver å få frem i slike bilder. Tanker om hva enkeltelementene gjør der, hvorfor de er der de er, hvordan de har blitt slik de har blitt. Det meste kan fortelle en historie. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kjære vene, er den boksen noe å diskutere, da? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Nei, den er ikke det. På en litt vanskelig måte er det nettopp det jeg mente å si. Samtidig som jeg på en litt uklar måte mente å si at jeg skal studere bildet igjen hvis han tar seg bryet med å fjerne den og så legge ut et nytt bilde. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Milde måne, det heter 'milde måne', PM. Men det er selvfølgelig noe å diskutere. Alt er noe å diskutere. Jo mer man diskuterer et bilde, jo mer lærer man. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Kjære vene, er den boksen noe å diskutere, da? Man skal liksom ha noe å pirke på, da. Det er kanskje det som er problemet, at man er mer opptatt av detaljene enn helheten. Og dette er jo et bilde der det er helheten som teller. Jeg liker dette bildet, stilrent og enkelt. Teknisk sett der det bør være, ; selv om jeg kunne tenkt meg en eldre sykkel, så er det helt irrelevant. Tom Endret 19. november 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Liker helheten. Fin kontrast mellom veggen som har opplevd tidens tann og sykkelen som ser fersk ut. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Takk for hyggelig tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå