Gå til innhold

BK: En ensom hvil i bakken

Simon Aldra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke dette. Altså gi sånne gode bildekritikker. Det er sikkert helt riktig det som sies om den boksen. Jeg så den også, men tenkte at du ikke så det som så nøye å fjerne den. Så var jeg egentlig ferdig med den, men ser jo såklart nøyere etter når du sier du skal fjerne den.

Jeg likte å se på bildet. Savnet jo den snøen du nevnte i bildeposten, men jeg tenkte helt av meg selv at det sikkert ikke var snø akkurat der den sykkelen sto. Jeg syns også det er litt morsomt med de sprekkene i muren. På flere steder syns jeg sprekkene på en måte med passer inn med sykkelen, man kunne nesten tro at den var plassert sånn for at nettopp det skulle skje.

Lenke til kommentar

Takk for hyggelig kritikk. :)

Det er vanskelig å si, men selv har jeg en tendens til å sette fra meg ting slik. Dersom det er et teppe på et gulv, og mye gulvflate rundt det, setter jeg gjerne fra meg sekken på teppet. Vet ikke hvorfor, det er en vane. Det kan hende eieren av sykkelen tenkte slik? Ikke vet jeg.

Det er forøvrig litt av det jeg prøver å få frem i slike bilder. Tanker om hva enkeltelementene gjør der, hvorfor de er der de er, hvordan de har blitt slik de har blitt. Det meste kan fortelle en historie. :)

Lenke til kommentar
Kjære vene, er den boksen noe å diskutere, da?

Man skal liksom ha noe å pirke på, da. Det er kanskje det som er problemet, at man er mer opptatt av detaljene enn helheten.

Og dette er jo et bilde der det er helheten som teller. Jeg liker dette bildet, stilrent og enkelt. Teknisk sett der det bør være, ; selv om jeg kunne tenkt meg en eldre sykkel, så er det helt irrelevant.

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...