Tittoffer Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei, Jeg prøver å laste inn ett brush set som heter Planet and Space brushes, har Googlet lit og funnet ut at jeg må Importere en "custom Brush" (Jeg går på file/import/custom Brush) så velger jeg .PSPbrush filene (det følger også med .PSPscript filer?)men da kommer: "A parameter is out of range" ?? Hva skal jeg gjøre?? Eller hvordan laster jeg de inn skikkelig? takk på forhånd Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Ingen som vet?? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvis du med PSP mener Corel Paint Shop Pro, så kan du prøve her: http://www.officialpspp.com/forum/ Jeg bruker ikke andre pensler i PSP, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Har hørt at Corel og Jasc er det samme takk For svaret... utroli hvor flinke folk her er Credit to all Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ikke akkurat det samme, Jasc Software ble kjøpt opp av Corel Corp. i 2004. Den siste versjonen til Jasc var 9 og Corel fortsatte nummereringen og er nå kommet til 12.5 (eller X2 Ultimate som de liker å kalle det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå